- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Ida - 27 augusti 2009 20:17

Garr! <--- Tecken på att jag är pretty pissed XD Gissa på vad? RÖDMYROR!
Jag var ute och plockade svartvinbär i lugnan ro med Gulis som sällskap, det enda jag oroade mig för var att jag kanske råkat käka spindlar då jag mumsat i mig svartvinbär (fjollig jag vet), sen fick jag ju lite spunk över myggorna med.
Men iallafall! Trodde att jag blivit attakerad av en mördarmygga på foten så jag kliade mig och slog lite lätt på den, men det slutade inte göra ont så jag tänkte att det säkert var brännässlor, men jag såg inga så jag böjde mig ner och kollade på min fot och då får jag se att hela min fot + byxben är fullt med rödmyror! AARHARHHASRHHARHHAR! Jag dör bara av att jag tänker på det D: Myrorna hade krypit in i skon och jag hade inga strumpor, in i byxorna och all over D: Och jag är rädd för myror! O___Ò Jag dampade loss, skrämde Gulis och sprang sen in, klädde av mig och kastade kläderna på balkongen. Nu har jag smörjt in min röda och uppsvällda fot med Aloe vera och hoppas på att det ska sluta göra on snart ó__ò Urk...


I wanna give you what you need,
But I don't dare to ask
I got no self-esteem,
I don't blame my past



http://www.youtube.com/watch?v=wJIVdoyrgpI&feature=related

Av Ida - 27 augusti 2009 18:28

Har precis kommit hem från stan, stannade en timme extra där och åt strips tillsammans med Sträng, Bambi, Johan och Stefan ^^

Just nu sitter jag och funderar inför i helgen. På lördag är det ju lyskväll, ute vid havet i Hårte, tända marshaller längs med havskanten så långt ögat når, det ser ut som skimrande kristaller i natten. Jag vet bara inte om jag ska dit. Att åka dit själv känns jobbigt, har varit där med Rick ett år och förra året var jag inne i Hudik på filmkväll, så hur ska jag göra? Har också pratat om den här kvällen med en annan men det kommer inte bli av, det vet jag säkert. Hade tänkt att fråga för ett tag sedan men det blev aldrig av och jag glömde bort att det skulle bli lyskväll med... Men aja, shit happends! Ska kanske åka dit med mor och far (Jon följer säkert inte med) eller så blir det Hudik? Ska höra med Rick iallafall om han har lust, säkert stressad så han inte orkar men vad kan jag göra åt det?

Nu ska jag iallafall ut och plocka svartvinbär, får passa på nu innan dom blir övermogna. Och det ska jag göra med musik i öronen och i sällskap av katterna!

Av Ida - 27 augusti 2009 13:29

Sitter på fotolektionen just nu, foto b, känns helt ok ^^

Igår pratade jag med mor och far om att jag var så trött på mitt smutsiga hår, att jag inte vill tvätta det varannan dag för att det sliter på håret så mkt osv. Precis innan jag tänkte nämna torrshampo så sa pappa det "Använd det som jag och alla andra jämt hade förut, torrshampo. Skitigt men det ser tvättat ut" Haha XD Så ska kila på Åhléns senare efter skolan och kika på två märken jag läst mycket gott om, hoppas det inte kostar mer än vanligt shampo :P

Nu ska nog lektionen sluta snart, har gått igenom kelvingrader och olika reklambilder. Så aja, har inte mycket mer att säga just nu, så chiao!

Edit: Apropå hår så ska jag nog färga om det snart, lägga in mer knalligt röd eller färga det mörkare oranget. Längtar!

Ovido - Quiz & Flashcards