- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 15 augusti 2009

Av Ida - 15 augusti 2009 10:10

Som vanligt så sminkar jag mig inför en resa till stan, men idag ör det inte svart smink utan gult, rött och lila. Riktigt snyggt faktiskt.

Jag mår illa varje dag, det är fruktansvärt jobbigt och jag kan knappt äta något. Och om jag väl får i mig något så känns det som om det knappast får stanna kvar i mig en längre stund... Huvudvärk och illamående, stressad och dåligt mående gissar jag på?

Jag försöker komma på snygga sminkningar men har ingen fantasi gällande det, om någon som läser är sminkintresserad så skicka gärna en länk på sminkningar och så *tacksam*

Nu ska jag fortsätta lyssna på Mudvayne och sminka klart mig!

Av Ida - 15 augusti 2009 00:17

Om jag orkar, så blir det nog stan imorn. Mest bara för att röka faktiskt, vart jag ska röka vet jag inte.. Om jag träffar på folk så blir det nog stationen annars hamnen eller Köpmanberget. Urk, dålig anledning till att åka till stan, men fan, vet inte om jag pallar morgondagen utan cigg?
Ska försöka träffa Rick med, om han nu vill, om han inte ska träffa någon annan... Måste måste måste prata med någon snart, jag tynar bort...

Varför tar jag inte chansen då jag får den? ...Jag tänker för mycket.

Ovido - Quiz & Flashcards