- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Ida - 6 augusti 2009 19:56

Jag sitter hemma nu på mitt rum. Klarade knappt av den lilla stunden jag var på stan på grund av mitt knä. Stapplade den lilla biten mellan parkeringen, stadsbussarna, Hot Chili och stationen och det fick mig att vilja gråta. Jag vet inte om jag lyckats förstöra mitt knä igen, om det är så så orkar jag inte stan mer, överhuvudtaget. Mitt vänstra knä är bara lite uppskrapat och ömmt, det högra är dubbelt så stort, såret är gult och svart, både uppbränt och sönderskrapat. Blåmärket som är där går från gult till rosa och till sist lila/blått... Smärtan sträcker sig från knä och ca tio cm ovanför och ända ner till foten *suckar djupt och planerar en smärtsam promenad till köket*
Det blir nog ingen fest för mig imorn heller, om jag knappt kan gå nu, hur fan blir det då imorn? Sen så har inte kängorna kommit heller, jag har säkert blivit lurad *gnällhumör*.

Björn, jag och Rick hyrde iallafall filmer igår då vi var på stan. Skulle se på Fingerprints först men efter elva minuter så dog filmen, startade Watchman istället... Hyrde också en till som jag jättegärna vill se (orkar dock inte leta reda på filmen nu och se vad den heter). Vi satt och mumsade glass, popcorn och godis till filmerna samtidigt som jag drog loss jeansen från mitt knä *sadface*.

På lördag blir det kräftfest hemma hos oss, om nom nom! :) Kräftor, skink & ostpaj, "skärgårdspaj", sprit och till efterrätt jordgubbstårta! *längtar* Rick kommer kanske också hit och äter kräftor med mig så slipper jag bli själv bland de 16 paren som kommer xD (dom kommer leka flera olika lekar innan och efter maten, två lekar heter "spotta grodan" och "skjuta tvålen", jag vet inte om jag vågar se fulla människor göra det XD)

Iallafall! Ska ner till köket och leta efter något ätbart och sen ska jag provspela mitt nya Mario Sunshine som jag köpte igår :') Mitt första egna spel *lycka*

Av Ida - 6 augusti 2009 15:53

Jag bryter ihop för ingenting... Pluh på det...


små troll landar över dvalan i det stora hela. - Rick.


Rick har fått trösta mig ända sen igår. Fastbrända och fasttorkade jeans på knäna, svullnader och sår. Tårar som aldrig slutar rinna och, ja. Jag vet inte varför jag bryter ihop hela tiden? Har haft en kall vattenflaska mot mina ögonlock nu för att kunna blinka utan att det svider...

Nu snart ska vi ner på stan, ska börja göra mig iordning. Det blir middag på Hot Chili.

Ovido - Quiz & Flashcards