- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av Ida - 31 augusti 2009 19:32

Dagen började dåligt men det vände!
Gick med Joel ner mot stan, han vandrade in på Coop och jag sprang upp på Dollar Store och köpte tre ansiktsmasker (en med kakao, mmm ^^), när jag var påväg mot stan för att ta bussen hem så smsade Joel att han hade B&J till mig! WIWIIWIWIIIIIII!! Jag skyndade mig tillbaks som en tok och fick en burk Bohemian Raspberry (har för mig att det var den, var så sprattligt glad att jag inte tänkte på namnet xP), iiiiih! Joel sneel! Han fick mig på bra humör och jag smittade tydligen av mig litegrann, jag gick och smålog hela vägen till bussen :3

Och gissa vad jag ska göra nu? :D SPRINGA NER TILL FRYSEN OCH MUMSA GLASS!! Iiih! XD

Ovido - Quiz & Flashcards