- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Ida - 9 augusti 2009 22:28



Fast det var så kort romans
var det nåt jag borde ha förstått

Såna chanser kommer en gång bara
Aldrig att dom kommer två


http://www.youtube.com/watch?v=03olYfVdF8g

Av Ida - 9 augusti 2009 22:05

Puss på att jag har haft sällskap sen igår :)
Runt 15:55 så fick jag första kramen vid e4'an, vandrade hem mot mig där vi hjälpte mor och far med att fixa inför kvällens kräftskiva. Grädde vispades, kolasås kokades och disk plockades ur diskmaskinen. Vi gick ut en sväng och kollade hur det såg ut ute där festen skulle hållas, Gulis hittade snabbt till det största och skönaste knäet. Jag plockade svartvinbär som vi åt direkt, sen så gick jag in för att hämta pappa, här skulle det klippas hår! Efter att jag hade rakat av honom håret så gick jag och flyttade på Gulis och vi vandrade upp på mitt rum där vi spelade tv-spel i 2½ timme.
Mumsade sedan i oss kräftor, skink & ostpaj, sallad och cider. Till efterrätt blev det kolatårta ^^ Allt hemmagjort såklart! Mandelbotten, kolasås och sen grädde ovanpå.

Vi satte oss sen och tittade på tv, skulle egentligen ha sett två filmer som vi hyrt men det blev två filmer på tvn istället. Gjorde ingenting då dom också var bra, plus att nu får vi en till anledning till att ses ^^ (fast vi ses ändå på tisdag då jag ska få hjälp med några uppgifter jag har hemma).

Hmm... Idag har vi inte gjort mer än att legat i sängen tills tre på eftermiddagen, då gick vi ner och värmde på paj som var kvar och åt lite kolatårta efter det. Valde att spela tv-spel ända tills han åkte hem vid halv sju.
 
...It makes it just more fun for me ;)

Just nu gör jag inte mer än att sitter vid datorn och lyssnar på Thåström. Funderar på att kolla på någon film men vet inte riktigt vad jag ska se :P

Ovido - Quiz & Flashcards