- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Ida - 4 augusti 2009 10:22

Jag vill stanna kvar i min egna lilla drömvärld. Missen ligger och småsnarkar bakom mig, jag vill krypa ner under täcket och dra honom intill mig och borra in näsan i hans päls. Jag vill stanna här...

Av Ida - 4 augusti 2009 10:01

Jag sitter på mitt rum just nu, i min säng och ska sminka mig. Så som flera andra mornar. Och jag undrar för mig själv, vad är det jag har missat?

http://www.youtube.com/watch?v=K1heQ9-usD4&feature=related

Det är fortfarande ingen som riktigt vet hur jag mår...
Ingen kommer heller få reda på det så som det ser ut just nu.
*Letar efter en knapp för att spola tillbaks tiden två år*

Av Ida - 4 augusti 2009 00:57

Jag gillar att inte vara något, någonting, nånting, something, den... Det, allt inget. Varför vara då man kan inte vara? Nåt, något, inget alls, allt? Glömska... Lögner... Hat? Brustna hjärtan. Det är inte mitt fel. Människor, djur, män, kvinnor, spädbarn, tonåringar, män? Alien? Elton John... Du? Jag? Virriga gamla tanter och senila gubbar. Farmor och farfar? Finlandmorfar och du i graven. Förlåt för att jag inte hittade dig. Lillkusin med skärsår på armar och ben, en häst utan öga. Kanin, hare, hamster. Anpassas efter andras liv. Punkt, komma, frågetecken och utropstecken? Aids med stora bokstäver? Hat, kärlek, hatkärlek. Onödiga ord och tankar. Själar, blod, blodsyster - saknar dig. Tankar, delade tankar. Drömmar? Ingenting betyder något. Varför vara då man kan inte vara? Alien? Mor och far. Pennor, sudd. Sudd att sudda ut drömmar med. Vilka drömmar? Dom är redan borta... Piano. Bas. Vad är basen i mitt liv? Spenat, blomkål, rädisor? Mobil, dator, tekniska saker. Änglar, glittersystrar, prinsessor. Vem är prinsen i sagolandet? Du? Jag? Pelle Svanslös och Maja Gräddnos. Stockholm, Gamla stan... Bidis, Indien, haremsbyxor, bortdomnade tankar. Du? Jag? Kokostobak och kvällar med vitt vin. Blåsa rök fylld med ångest. Tankar, känslor, drömmar, framtidsplaner. Allt bortsuddat. Nothing else matters, på piano. Reflexer och speglar, dom har slutat visa mig. Existerar inte längre, du är borta, försvunnen. Deletad? Tror inte det. Fegis! Mus! Katt, häst, hund? Borta med vinden... Dream Factory - Shut Down. Död, levande, koma, sovandes och vaken. Du betyder ingenting längre. Himelen. Jag blöder inte för någons skull. Skär i mig djupt. Levande död.

Ovido - Quiz & Flashcards