- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Ida - 3 augusti 2009 21:06

*viskar genom halvt slutna läppar* Jag orkar inte mer...

Om det bara vore så lätt som det verkar...
I am finding out that maybe I was wrong
That I've fallen down and I can't do this alone

Du vet att blod är vackert i mina ögon va? Det visar min smärta...Och om du såg mig nu så skulle du veta hur kasst jag mår...

Av Ida - 3 augusti 2009 03:11



Sluter mig i mig själv
Snart.. Snart..

Kalla kårar längst kroppen
Bortdomnade fingrar

Ryggen värker
Men det är inget jämfört med smärtan du ger

Tomma ord. Hat

"Du tror att du är något va?!"
"Jag vill spy över dig, äckliga slyna!"
"Hah! Kolla häxan! Missfoster! FREAK!"
"Du, öh! Lyssna på mig då för i helvete! Du är äcklig, VIDRIG, att folk ens vill röra vid dig?! Dom känner sig säkert tvingade"


Allt.. Allt det där har skapat den jag är nu
Är jag det jag vill vara?
Finns jag på riktigt? Eller slutade jag leva mitt liv vid något av dom tillfällena då jag skar riktigt djupt?

'Delete' ekar i mitt huvud, delete...


Av Ida - 3 augusti 2009 02:50



Den här platsen är för dig, likaså hjärtat.
Jag tänker på dig, okej? Du är inte ensam.

<3

Jag vill känna vinden i mitt hår, skrattandes på en gunga med musik i öronen.


Ovido - Quiz & Flashcards