- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Ida - 12 augusti 2009 21:45

Hemma i sängen, tröttare än tröttast! Jag har haft huvudvärk i 1½ vecka nu och jag hoppas verkligen att det går över snart (hade ju två års ständig huvudvärk förut). Jag har fått ett plötsligt sug efter Malibu och Sprite, usch *skrattar för mig själv* Det kommer jag inte få dricka på ett bra tag, finns ingen som vill småfesta(?) och sen så åker ju Rick och Gabbi till Stockholm imorn = ingen som kan köpa Malibu åt mig. Jag får nöja mig med Sprite?

Jag gillar att prata med Rick, det känns liksom värt tiden som springer iväg. Han lyssnar på mig och jag lyssnar på honom, om nån av oss behöver en kram så finns vi där för varandra, om vi behöver en sovkompis så finns det också... Dock vet jag inte hur jag ser på hela situationen med att vara så... Nära varandra. Det känns bra, tryggt och avslappnat men ändå farligt. Jag ska nog inte tänka så mycket?

Just nu vill jag göra något med håret, bara sådär! Jag har länge varit trött på mitt hår. Det ser skit ut om jag inte fönar det och ja... Jag vill helt enkelt göra något med det, klippa det kortare, raka sidecut igen eller färga det eldigt rött! Samtidigt vill jag spara håret långt och farligt vackert... Hur ska jag göra? Blähä... Ska se till att låna Annlo's saxar, ska ändå klippa Pundis hår snart, så snart som jag kan och orkar och då ska jag be min mor eller någon annan att klippa det, för om jag gör det själv så kommer det sluta med att jag har världens galnaste frilla (om annat så blir det skitsnyggt).


http://www.youtube.com/watch?v=BYrisgSBANk

Av Ida - 12 augusti 2009 16:49

Jag trivs så här, men ändå slits jag i små små bitar som trampas sönder under andras skor. Sitter halvt avklädd på Ricks rum, ska snart sminka mig, måste bara gå och krama om Rick först. 

Ovido - Quiz & Flashcards