- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Ida - 18 augusti 2009 21:12

Jag trodde aldrig att jag skulle reagera såhär på att han har sex med någon annan... Jag ville kräkas. Jag slog han så hårt jag kunde då han hindrade mig från att springa ut, ut ur hans rum... Två och en halv timmes helvete, tårar, ångest, andnöd, skrik, slag... Fan! Om han bara hade låtit mig sprungit iväg, ut eller in på toa, jag slog han flera gånger just för att få ut känslan av att jag måsta, MÅSTA hugga mig i armen. Jag hade samma känsla som förut, då vi bråkade... Jag ville försvinna och såg inget annat förutom just blod och kräkas. Och han HINDRADE mig! Höll fast mina armar och skrek åt mig, sa åt mig att vara tyst... Han förstod inte heller vad jag menade, och jag försod knappt vad han sa heller... Det ordnade sig lite efter ett tag, men vi båda mådde skit.
Vi gick iallafall på festen sen, jag mådde dåligt, kände mig likgiltig... Cigg efter cigg tändes, alkoholen rann ner men ingenting hände... Jag fick Ricks rom sen, för starkt blandad. Och då jag satt där på lekställningen och drack så kände jag hur jag mer och mer domnade bort. Andningen blev tung och tungan domnade av. Rick kom och petade på mig men han måsta kila iväg sen för han var rastlös, Pundis kom sen och värmde mig under hans rock då jag satt jag huttrade... Jag ramlade omkull för ingenting, benen domnade av och jag gick iväg och satte mig vid gungorna. Smsade Rick som kom, han ringde Simon som fick halft bära mig till bilen - Statoil, där köpte Simon en macka och en flaska vatten, vi åt lite varannan gång...
Vi kom hem, och hela tiden ville jag slå en flaska i hennes huvud, skrika åt henne att ringa sin "pojkvän" och säga att "hah, nu har jag haft sex med en annan, hur reagerar du?" eftersom hon tidigare samma dag sa att han hade haft sex med en annan och hon tagit illa upp... Vad fan gjorde inte hon samma natt då?! Jag vill skjuta horan...
Ändå, ändå gick jag och la mig där, bredvid honom... Jag frös så mycket att han måsta värma mig. Samtidigt som jag kände samma bekanta sug efter att krypa nära så ville jag bara kräkas och lägga mig någon annanstans...

Nu idag, känner jag mig bara tom, det smärtar, men jag vet inte hur jag mår? Hur mår jag? Jag kan stirra ut i ingenting längre än förut, glömma bort allt, glömma att andas och "vakna upp" av sprängande huvudvärk och att det svartnar framför ögonen...


Förlåt för att jag inte sa något... Förlåt... Men jag trodde inte att mina känslor för dig spelade någon roll längre...

Ovido - Quiz & Flashcards