- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Ida - 21 augusti 2009 20:55

Idag klev jag upp halv sex igen, lika som igår, jag åkte in till stan och vandrade upp till Maln där bildarna klass 1, 2 och 3 skulle vara. Gissa vad vi gjorde? Hade sandslottstävlning XD Urk? Jag stod två timmar i havet, det slutade iallafall med att jag huttrandes skulle försöka äta mat som bara ramlade av gaffeln hela tiden XD Det som bedömdes var 1: Konstruktion - hållbarhet, 2: Orginalitet, 3: Samarbete, 4: Skaparglädje och 5: Berättelse/Handling. Kan iallafall säga att vår grupp vann på konstruktion - hållbarhet, blålera i mitt hjärta (och över halva mitt ansikte, mina byxor och armar). Det sugiga var att alla fick priser *suckar högt* Det var ju en täävling! Då ska bara ett lag vinna! Jag fick iallafall en penna och ett snyggt sudd, det var inte värt det, för nu kommer jag åka på förkylning 2000, wooho D:
Och det räckte inte heller med att stå i havet i två timmar med blåst och regn, nej nej, jag skulle såklart ha de största hålen i mina skor så när jag vandrade runt på stan sen så var det som att gå i en vattenpöl (jag har fortfarande kalla och blöta fötter). Positiva idag: Faktiskt kul med sandslottbygge och sen att träffa folk på stan.

Imorn åker jag nog kanske in för att träffa Elina, det blir kanske en fika på skutan? :) *börjar bli vana* Mjaja, nu ska jag värma mig under täcket!

Ovido - Quiz & Flashcards