- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2009

Ute vid havet ensam för första gången(?).

Av Ida - 27 augusti 2009 18:28

Har precis kommit hem från stan, stannade en timme extra där och åt strips tillsammans med Sträng, Bambi, Johan och Stefan ^^

Just nu sitter jag och funderar inför i helgen. På lördag är det ju lyskväll, ute vid havet i Hårte, tända marshaller längs med havskanten så långt ögat når, det ser ut som skimrande kristaller i natten. Jag vet bara inte om jag ska dit. Att åka dit själv känns jobbigt, har varit där med Rick ett år och förra året var jag inne i Hudik på filmkväll, så hur ska jag göra? Har också pratat om den här kvällen med en annan men det kommer inte bli av, det vet jag säkert. Hade tänkt att fråga för ett tag sedan men det blev aldrig av och jag glömde bort att det skulle bli lyskväll med... Men aja, shit happends! Ska kanske åka dit med mor och far (Jon följer säkert inte med) eller så blir det Hudik? Ska höra med Rick iallafall om han har lust, säkert stressad så han inte orkar men vad kan jag göra åt det?

Nu ska jag iallafall ut och plocka svartvinbär, får passa på nu innan dom blir övermogna. Och det ska jag göra med musik i öronen och i sällskap av katterna!

 
 
Johan

Johan

27 augusti 2009 20:08

Om du inte kommer på nåt att göra då eller nåt sånt så kan du höra av dig om du vill och vågar, så kan vi försöka göra något isf :) Vet nämligen inte vad tusan jag ska göra i helgen t.ex :p

http://ironface.bloggagratis.se

 
Ingen bild

The Hero...

29 augusti 2009 16:38

Hörde att det var snart... Trist att det blir ensamt första för första gången! :S

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 21 januari 2013 16:46

Idag skulle vi ha firat din första födelsedag, jag kan inte sluta gråta. Förlåt min älskade, förlåt <3 ...

Av Ida - 2 januari 2013 23:45


    Det var sjukt längesedan jag skrev här nu, så det är kanske på tiden att jag gör det. Dock så skriver jag inte med glada tankar, allt snurrar runt som en karusell i huvudet... Jag har varit sjukskriven i fyra månader nu, eller är det ...

Av Ida - 28 juni 2012 23:57

..på det mesta faktiskt. På mig själv, plugget, praktiker, vuxenlivet.. Allt. Jag har gråtit mer den senaste månaden än vad jag har gjort sammanlagt det senaste året, tårarna går knappt att stoppa. Det är många som frågar hur det är, jag vill skrika ...

Av Ida - 26 april 2012 13:10

Just nu sitter jag på stammis-stället Kaffebaren och njuter av en latte med vit choklad. Jag sitter i ett virrvarr av mina tankar och känslor. I måndags var jag hos läkaren och fick mina provsvar, jag tog blodprover för ungefär en månad sedan för att...

Av Ida - 25 februari 2012 22:39

Jag fick precis ett fruktansvärt sug efter alkohol, senast jag drack var på nyår, men senast jag var sugen på alkohol är flera år sedan. Fan vilken jobbig känsla jag har i kroppen nu! En blandning mellan rädsla, trötthet, besvikelse, ledsamhet och su...

Ovido - Quiz & Flashcards