- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Ida - 7 augusti 2009 04:33

Jag kan inte finna ro i mig själv, jag kan inte slappna av, och allt på grund av den här jävla smärtan i benet! Känner mig som en gammal kärring, helt seriöst! Jag vågar inte lägga mig och sova för jag oroar mig för mycket över om jag kommer riva upp såret eller lägga mig snett så jag vaknar med dubbel smärta imorn. Jag har svårt att röra på benet, böja och räta ut, inte bara för att det spänner och drar i såret utan också för att stället under knäskålen där jag fick en knöl och otrolig smärta då jag var liten (Shlatters) har börjat smärta igen, den lilla knöl jag alltid haft kvar sen tiden med Shlatters har svällt upp till dubbel storlek, jag har svårigheter att kontrollera mitt ben då det går "segt" att röra det och jag spänner det hela tiden för att det gör så ont...
Morgondagen känns helt förstörd då jag varit på festhumör ända tills då jag ramlade i onsdags, jag vill jättegärna träffa folk och festa men just nu orkar jag inte med alkohol (jag kommer säkert ramla av det och paja knät helt), mitt sketna knä eller bussresor i onödan... Jag kan inte ha byxor då minsta beröring känns som ett slag, plåster/bandage får jag fixa med imorn då mina föräldrar vaknat och ja, nu håller jag mig bara till att rengöra med vatten och sen försiktigt häva på ett tjockt lager med Aloe. Att vatten kan göra så förbannat ont... Samtidigt vill jag inte bara rengöra med det eftersom knät ser mycket värre ut än vad det gjorde imorse, jag vill inte till någon läkare då jag vet att dom kommer trycka och peta i såret, säkert dränka det med sprit vilket jag inte kommer klara av (får panik och bryter ihop bara då jag ska rengöra...).

Aja, ska iallafall stänga av datorn nu och lägga mig i sängen (utan täcke dock .__.) och läsa på Marilyn Mansons självbiografi... Hoppas lite smått att jag somnar av utmattning och vaknar pigg och smärtfri imorn...

Ovido - Quiz & Flashcards