- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg under maj 2010

Av Ida - 18 maj 2010 11:08

Jag sitter på skolan just nu, har egentligen bildlektion men vet inte riktigt vad jag ska jobba med. Jag mår illa, som vanligt. Jag har mått illa nu i en veckas tid, det var som värst natten mellan lördag och söndag. Kent satt uppe med mig tills jag hade somnat, var nära att spy flera gånger och det smärtade i hela kroppen. Det fanns inte heller något att göra, det enda som hjälpte ett tag var att gå ut i friskluften, men där kunde vi ju inte sitta hela natten heller.
Just pga det här så har jag bokat tid hos UM på måndag, ska göra grav-test och lite andra tester. Alla "symptom" jag har stämmer in på graviditet. Det känns ju.. Kul.. Det hade varit en sak om det hade varit med Kent, men det är större chans att det är med han jag var med innan, han pratar jag ju inte ens med längre..
Suck, jag ska inte tänka så mycket på det här, det kan ju lika gärna vara biverkningar av medicinerna jag äter. Även fast dom kanske kommer lite väl sent, dom ska ju börja verka normalt vid det här laget. Apropå det så har jag äntligen fått tid hos samtalsteraputen/kuratorn. Jag ska dit på torsdag vid 11 på morgonen, usch vad det känns otryckt och nervöst..


Den här veckan är fullspäckad av saker jag ska göra.
Idag, tisdag: Optikern 14:00
Onsdag: Studentfoto
Torsdag: Samtal
Fredag: Måste kolla igenom det sista till karnevalen. Kanske Sundsvall
Lördag: Karneval


Jag får se hur mycket jag kommer orka och hur det kommer kännas då den här veckan har gått. Vill till Kent någon dag med, blir kanske onsdag-torsdag. Han är mitt lyckopiller och det lär behövas i veckan. En lite paus från allt, bara mysa ner sig framför en film eller ta ett långt varmt bad. Laga mat tillsammans och sen ha någon att sova med som håller om mig.


Aja, ska försöka jobba nu och se hur det går. Om jag mår mer illa än så här så måste jag prata med mentorn om att jag går från skolan, jag hatar mitt illamående!

Ovido - Quiz & Flashcards