- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Ida - 14 augusti 2009 20:51

En alvedon, två alvedon, tre alvedon, fyra alvedon... Hmm, när är dom slut? *sneglar på kartan* Halva kvar.. En till, två till, tre till... Jag undrar om huvudvärken försvinner nu? Får jag sova? Försvinner jag? Åh, en karta med ipren, 1.. 2.. 3.. oh 7.. Börjar jag bli trött nu? Hmm, kanske det...



http://www.youtube.com/watch?v=V-MVNqQwxso

Wish I'd died instead of lived
A zombie hides my face
Shell forgotten
with its memories
Diaries left
with cryptic entries

Av Ida - 14 augusti 2009 10:20

Allt jag skrivit puts väck. Fan!

Aja, jag får skita i att skriva ner mitt mående och bara hålla mig till att jag sminkar mig just nu och ska till stan idag...

Äh... - Mående: Skit!

Ovido - Quiz & Flashcards