- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2009

Le quartier

Av Ida - 4 augusti 2009 10:22

Jag vill stanna kvar i min egna lilla drömvärld. Missen ligger och småsnarkar bakom mig, jag vill krypa ner under täcket och dra honom intill mig och borra in näsan i hans päls. Jag vill stanna här...

 
 
The Hero...

The Hero...

4 augusti 2009 11:28


Jag kanske aldrig var en riktig hjälte ifrån början, jag kanske kom till ändå, fick leva ändå för att skapa så mycket smärta?
Vad vet jag... Men jag orkar inte peppa mer, inte nu och gör jag det är det på ah... Länken.

http://cursedheroes.bloggagratis.se

 
Ida

Ida

4 augusti 2009 17:31

Om du pratar om att du inte vill få mig att börja tycka om dig igen så borde du inte prata med mig om sånt här? Håll dig till Jennie om du vill ha mig på avstånd. Om folk ska prata problem med mig så vill jag ha en BRA relation till dom, vilket vi inte har, så prata med Jennie, jag tror hon blir glad över att du pratar med henne, för tillit ska finnas i ett förhållande om det ska funka.

http://homicidalManiac.bloggagratis.se

 
Ingen bild

The Hero...

4 augusti 2009 19:14


Eh, jag sökte ögon kontakt så att jag kunde hejja på dig? Men eh det blev väl bara så den här gång. *svarar på svar från förra inlägget*
Och sen angående det här, ja, vi kan liksom vara vänner men som sagt vi behöver nog inte belasta oss på varandra med våra personliga problem och så då?
För det blir ju bara att man bryr sig FÖR mycket personligt och lägger ner för mycket energi på varandra. Jag som sagt bryr mig men jag kommer aldrig fråga eller så, jag skriver förmodligen bara ett allmänt inlägg på bloggen när jag inte pallar fler som mår dåligt och skäller ut eller peppar er. Haha, roligt att du skulle bli en av dom sista som jag orkar lyssna på personligt.

 
Ida

Ida

4 augusti 2009 21:19

Jag klarade inte av situationen? Jag ska ärligt säga rakt ut att jag mår dåligt över att se er två på stan tillsammans! Jag är inte så starkt som jag ser ut! Jag visste inte ens hur Jennie skulle tolka om jag tittade på dig! Jag vill inte såra någon! *vet inte vad jag ska göra för att det ska bli rätt*
Och vem har sagt att man bryr sig för mycket? Kan man göra det?

Grejen är den att om du och jag inte får bli jättebra kompisar igen, så vill inte jag hålla på och prata superdupermycket om känslor och problem. För det känns förgävet *uppriven* Om vi ska prata om det så vill jag också kunna prata om det på stan eller någon annan stans, förstår du mig?
Och jag har inte heller sagt att jag inte ska prata med dig mer, jag vill bara veta hur mycket tid du kan tänka lägga på oss för att bli vänner igen? Jag orkar inte känna att "ja, nu blir vi bra vänner och kan prata om problem och shit på stan som innan" och sen blir det inte så? Mitt psyke kommer liksom inte orka det riktigt... Och sen vill jag att du och Jennie ska ha det superbra, så prata lite mer med henne och lite mindre med mig? Säger inte att vi ska sluta prata helt...

http://homicidalManiac.bloggagratis.se

 
Ingen bild

The Hero...

5 augusti 2009 02:35


Men då ligger vi på samma plan, det är ungefär så jag har tänkt med.

Jag tänker lägga ner energi så att vi iaf är kompisar. Men förmodligen kanske vi aldrig kommer kunna bli riktigt bra kompisar igen så som allt ser ut idag.
Lång in i framtiden är inget säkert även om allt känns så nu. Reinfeldt kanske får hår och jag kanske får jobb ungefär så osäker är den xD Man kan inte se in i framtiden... Men dåså då syns vi på stan någon dag.

 
Ida

Ida

5 augusti 2009 09:57

Gillar det där om Reinfeldt XD
Jo men... Bra att vi tänker ungefär lika *som alltid annars* ...Bara man fixar så iallafall jag kan prata normalt med dig på stan utan att känna att jag försvinner i mig själv (vet inte hur du känner just då)...

http://homicidalManiac.bloggagratis.se

 
Ingen bild

The Hero...

5 augusti 2009 12:46

Jag känner mig väl till mods om det förblir så tills framtiden säger annat.
Trivs bra med det och jag vet att Jennie klarar av det.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 21 januari 2013 16:46

Idag skulle vi ha firat din första födelsedag, jag kan inte sluta gråta. Förlåt min älskade, förlåt <3 ...

Av Ida - 2 januari 2013 23:45


    Det var sjukt längesedan jag skrev här nu, så det är kanske på tiden att jag gör det. Dock så skriver jag inte med glada tankar, allt snurrar runt som en karusell i huvudet... Jag har varit sjukskriven i fyra månader nu, eller är det ...

Av Ida - 28 juni 2012 23:57

..på det mesta faktiskt. På mig själv, plugget, praktiker, vuxenlivet.. Allt. Jag har gråtit mer den senaste månaden än vad jag har gjort sammanlagt det senaste året, tårarna går knappt att stoppa. Det är många som frågar hur det är, jag vill skrika ...

Av Ida - 26 april 2012 13:10

Just nu sitter jag på stammis-stället Kaffebaren och njuter av en latte med vit choklad. Jag sitter i ett virrvarr av mina tankar och känslor. I måndags var jag hos läkaren och fick mina provsvar, jag tog blodprover för ungefär en månad sedan för att...

Av Ida - 25 februari 2012 22:39

Jag fick precis ett fruktansvärt sug efter alkohol, senast jag drack var på nyår, men senast jag var sugen på alkohol är flera år sedan. Fan vilken jobbig känsla jag har i kroppen nu! En blandning mellan rädsla, trötthet, besvikelse, ledsamhet och su...

Ovido - Quiz & Flashcards