- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2009

Jag skriver och gråter för mycket...

Av Ida - 29 augusti 2009 16:47

Fan vad jag skriver och fan vad jag egentligen behöver ringa någon... Alla ska på fest ikväll och jag bli kvar hemma själv. Jag orkar nog inte ens åka någonstans just nu, jag orkar inte ens vara kvar här hemma... Pundis fyller år och ska ha fest för det, men Rick vill inte ens se mig så dit kan jag inte åka... Jag vill inte längre ner till havet bland en massa trevligt folk, jag känner mig bara i vägen. Och jag vill för första gången på flera år krypa upp i mammas och pappas famn, jag som aldrig ens har gillat det... Det känns inte som att någon kan hjälpa mig just nu, Rick har gett upp och sagt att vi får höras om några dagar och se om vi ses till veckan, men liksom... Jag vet inte vart jag ska ta vägen? Jag vill ha en famn att krypa in i, någon som torkar mina tårar och som inte lämnar mig... Vad är det för nåt som jag alltid gör fel? Försöker jag för mycket? ...Det har gått tre timmar nu och jag storgråter fortfarande... Jag vill inte ner till familjen och äta våran middag, pappa har lagat jättegod köttgryta men jag känner mig bara hemsk såhär... Det här börjar likna ett mindre ångestanfall av kvällen den 6e december... Jag vill ha någon här som andas med mig, jag har svårt med det, jag vill ha en arm över min axel, är det för mycket att be om...?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 21 januari 2013 16:46

Idag skulle vi ha firat din första födelsedag, jag kan inte sluta gråta. Förlåt min älskade, förlåt <3 ...

Av Ida - 2 januari 2013 23:45


    Det var sjukt längesedan jag skrev här nu, så det är kanske på tiden att jag gör det. Dock så skriver jag inte med glada tankar, allt snurrar runt som en karusell i huvudet... Jag har varit sjukskriven i fyra månader nu, eller är det ...

Av Ida - 28 juni 2012 23:57

..på det mesta faktiskt. På mig själv, plugget, praktiker, vuxenlivet.. Allt. Jag har gråtit mer den senaste månaden än vad jag har gjort sammanlagt det senaste året, tårarna går knappt att stoppa. Det är många som frågar hur det är, jag vill skrika ...

Av Ida - 26 april 2012 13:10

Just nu sitter jag på stammis-stället Kaffebaren och njuter av en latte med vit choklad. Jag sitter i ett virrvarr av mina tankar och känslor. I måndags var jag hos läkaren och fick mina provsvar, jag tog blodprover för ungefär en månad sedan för att...

Av Ida - 25 februari 2012 22:39

Jag fick precis ett fruktansvärt sug efter alkohol, senast jag drack var på nyår, men senast jag var sugen på alkohol är flera år sedan. Fan vilken jobbig känsla jag har i kroppen nu! En blandning mellan rädsla, trötthet, besvikelse, ledsamhet och su...

Ovido - Quiz & Flashcards