- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2009

. . .

Av Ida - 29 augusti 2009 02:41

Jag orkar snart inte mer. Idag har jag brutit ihop gång på gång av minsta lilla grej, allt har känts hopplöst och när jag väl tror att något kommer funka så raserades det på ett litet ögonblick... Just nu ligger jag invirad i mitt täcke och gråter som en liten unge, varför?
Allt känns så tomt, vart är mina tankar? Vart är mina känslor? Jag vill kräkas för att jag mår så jävla dåligt. JAG VILL MÅ BRA!!
Om jag haft modet så hade jag för länge sen gått till psyk, jag skulle inte slutat gå hos hon jag pratade med, jag skulle gjort som hon sa och gått till bup. Men nej... Jag fejkade mitt välmående och nu sitter jag här helt söndertrasad... Varför lyssnade jag inte på henne då hon varnade mig om min självmordsrisk och att jag var svårt depressiv? Heter det ens så?
Jag ligger och skakar, viskar för mig själv efter hjälp, men jag är för rädd för att hitta den själv. Jag vet vart den finns, på 9 månader har jag kommit så långt att jag letat reda på numret dit, längre har jag inte kommit... Jag känner mig skör, nerbruten och ensam... Mina ögon svider och jag känner mig bäbisledsen, gråter för ingenting... Pms? Vi skyller på det...

 
 
Johan

Johan

29 augusti 2009 03:01

Vad du än gör, så ge inte upp. Vi är många som bryr oss, som kan gå med dig till psyk om du vill det. Jag, och fler det kan jag garantera, sitter gärna bredvid dig och lyssnar på det du har att säga, sitter där bredvid dig. Det lovar jag och det är ett löfte jag tänker och vill hålla :)

http://ironface.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ida

29 augusti 2009 03:08

Svar till Johan

Jag kan bara inte börja prata om mig själv och hur jag mår bara sådär. Det finns några få som jag kan göra det med ibland, men inte ofta alls...
Tack för att du säger det du gör, jag vet att det finns folk där, jag klarar bara inte av att be om hjälp...

 
Ingen bild

Simon

29 augusti 2009 14:38

Som Johan skrev, det finns folk här för dig, många som bryr sig och mer än gärna hjälper dig med allt, så mycket som vi kan i alla fall.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 21 januari 2013 16:46

Idag skulle vi ha firat din första födelsedag, jag kan inte sluta gråta. Förlåt min älskade, förlåt <3 ...

Av Ida - 2 januari 2013 23:45


    Det var sjukt längesedan jag skrev här nu, så det är kanske på tiden att jag gör det. Dock så skriver jag inte med glada tankar, allt snurrar runt som en karusell i huvudet... Jag har varit sjukskriven i fyra månader nu, eller är det ...

Av Ida - 28 juni 2012 23:57

..på det mesta faktiskt. På mig själv, plugget, praktiker, vuxenlivet.. Allt. Jag har gråtit mer den senaste månaden än vad jag har gjort sammanlagt det senaste året, tårarna går knappt att stoppa. Det är många som frågar hur det är, jag vill skrika ...

Av Ida - 26 april 2012 13:10

Just nu sitter jag på stammis-stället Kaffebaren och njuter av en latte med vit choklad. Jag sitter i ett virrvarr av mina tankar och känslor. I måndags var jag hos läkaren och fick mina provsvar, jag tog blodprover för ungefär en månad sedan för att...

Av Ida - 25 februari 2012 22:39

Jag fick precis ett fruktansvärt sug efter alkohol, senast jag drack var på nyår, men senast jag var sugen på alkohol är flera år sedan. Fan vilken jobbig känsla jag har i kroppen nu! En blandning mellan rädsla, trötthet, besvikelse, ledsamhet och su...

Ovido - Quiz & Flashcards