- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2009

God put a smile upon your face.

Av Ida - 26 augusti 2009 12:00

Idag är resten av klassen lediga, vi har ingen bild... Men jag ska in till stan ändå för 15:05 börjar min teorilektion... Woho, jag är inte alls pepp på att gå dit och sitta med folk jag inte känner.

Just nu sitter jag och sjunger med i Fix You med Coldplay, önskar att gårdagen hade blivit bättre. Mådde ju dåligt hela skoldagen men det blev lite bättre nere på stan ett tag. En timme innan jag skulle hem så trodde jag dock att jag skulle spy av minsta lilla rörelse, min kropp kokade och jag hade en sprängande huvudvärk. Jag lyckades somna ett tag på en bänk nere vid stationen och tog sen halv fyra bussen hem, jag mådde för dåligt för att ens anstränga mig till att prata med någon... Åt lite hemma och kröp sen ner i sängen, klockan var runt sju och jag sov till tio, orkade inte sätta igång datorn även fast jag hade en sån stor lust till det. Trodde inte att jag skulle kunna somna om men vaknade sen vid två och gick o borstade tänderna, somnade igen vid fyra och har sovit till halv elva idag. Det blir tretton timmar? (har svårt att tänka, räkna osv idag).
Jag hoppas att det bara är prat på teorin idag, så jag kan sluta lite tidigare. På schemat står det att lektionen slutar tjugo över fem... Urk! Vill iallafall ha lite tid att träffa folk, men alla åker hem såpass tidigt plus att om jag slutar innan 16:25 så måste jag ta den bussen hem.

Mjaja, nu babblar jag på om ingenting i princip, ska sminka mig nu så får vi se om jag skriver mer senare idag!

 
 
Johan

Johan

26 augusti 2009 13:32

Jag ska också in till stan idag :) Vill du så kan vi träffas o göra nånting, typ äta eller nåt? Dessutom så har jag bilen med mig då så jag kan skjutsa hem dig isf ;p inga problem med det

http://ironface.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ida

26 augusti 2009 14:45

Svar till Johan

Om jag har tid så hör jag av mig efter teorin ^^ Skjutsa hem mig tillåter jag inte dig att göra eftersom det är så långt hem, men tack ändå :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 21 januari 2013 16:46

Idag skulle vi ha firat din första födelsedag, jag kan inte sluta gråta. Förlåt min älskade, förlåt <3 ...

Av Ida - 2 januari 2013 23:45


    Det var sjukt längesedan jag skrev här nu, så det är kanske på tiden att jag gör det. Dock så skriver jag inte med glada tankar, allt snurrar runt som en karusell i huvudet... Jag har varit sjukskriven i fyra månader nu, eller är det ...

Av Ida - 28 juni 2012 23:57

..på det mesta faktiskt. På mig själv, plugget, praktiker, vuxenlivet.. Allt. Jag har gråtit mer den senaste månaden än vad jag har gjort sammanlagt det senaste året, tårarna går knappt att stoppa. Det är många som frågar hur det är, jag vill skrika ...

Av Ida - 26 april 2012 13:10

Just nu sitter jag på stammis-stället Kaffebaren och njuter av en latte med vit choklad. Jag sitter i ett virrvarr av mina tankar och känslor. I måndags var jag hos läkaren och fick mina provsvar, jag tog blodprover för ungefär en månad sedan för att...

Av Ida - 25 februari 2012 22:39

Jag fick precis ett fruktansvärt sug efter alkohol, senast jag drack var på nyår, men senast jag var sugen på alkohol är flera år sedan. Fan vilken jobbig känsla jag har i kroppen nu! En blandning mellan rädsla, trötthet, besvikelse, ledsamhet och su...

Ovido - Quiz & Flashcards