- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2009

Clown?

Av Ida - 23 augusti 2009 01:23

Har jag gjort något fel? Den tanken susar runt i mitt huvud ikväll... Är det fel att bry sig om någon så mycket att man ibland känner att man oroar sönder sig själv? Och... Nu slår min osäkerhet till, tänk om hon tror att jag snackar skit? Att jag inte alls tycker om henne, jag älskar ju henne... Nej jag kan inte hålla på och tänka såhär, hon vet att jag tycker om henne, våra pratstunder och ja... Hon får mig så lätt att må bra och jag lyckas alltid få henne att skratta vid dom mest knasiga tillfällena... Jag säger det inte ofta, men hon är en av mina bästa vänner, och jag har två såna. Jag brukar inte säga "bästa vän" eller liknande, men med henne kan jag slappna av, bara vara och prata om allt möjligt...

*virrig, stressad och rädd* Jag ska nog inte ens skriva här? Ska jag säga något överhuvudtaget? Blurb...

-

Jag vill ha kladdkaka och Elina igen, spola tillbaks tiden lite? Fika!

 
 
Johan

Johan

24 augusti 2009 00:38

Tror inte att du behöver oroa dig om något sådant :) Ingen jag känner tror att du pratar skit om dom t.ex :p

http://ironface.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ida

24 augusti 2009 07:15

Svar till Johan

Tack, men jag kan ändå inte låta bli att oroa mig. För helt utan skitsnack kan man inte vara, eller?

 
Johan

Johan

24 augusti 2009 16:16

Nej tyvärr är det väl så... det finns jämt minst 1 skitunge som ska snacka skit om en och sprida rykten förmodar jag, tråkigt men sant...

http://ironface.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 21 januari 2013 16:46

Idag skulle vi ha firat din första födelsedag, jag kan inte sluta gråta. Förlåt min älskade, förlåt <3 ...

Av Ida - 2 januari 2013 23:45


    Det var sjukt längesedan jag skrev här nu, så det är kanske på tiden att jag gör det. Dock så skriver jag inte med glada tankar, allt snurrar runt som en karusell i huvudet... Jag har varit sjukskriven i fyra månader nu, eller är det ...

Av Ida - 28 juni 2012 23:57

..på det mesta faktiskt. På mig själv, plugget, praktiker, vuxenlivet.. Allt. Jag har gråtit mer den senaste månaden än vad jag har gjort sammanlagt det senaste året, tårarna går knappt att stoppa. Det är många som frågar hur det är, jag vill skrika ...

Av Ida - 26 april 2012 13:10

Just nu sitter jag på stammis-stället Kaffebaren och njuter av en latte med vit choklad. Jag sitter i ett virrvarr av mina tankar och känslor. I måndags var jag hos läkaren och fick mina provsvar, jag tog blodprover för ungefär en månad sedan för att...

Av Ida - 25 februari 2012 22:39

Jag fick precis ett fruktansvärt sug efter alkohol, senast jag drack var på nyår, men senast jag var sugen på alkohol är flera år sedan. Fan vilken jobbig känsla jag har i kroppen nu! En blandning mellan rädsla, trötthet, besvikelse, ledsamhet och su...

Ovido - Quiz & Flashcards