- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2009

Det är jobbigt.

Av Ida - 20 augusti 2009 21:15

Hejsan eller godkväll.
Jag vill bara be om ursäkt till dom som läser min blogg för att jag inte skrivit på länge och inte alls lika ofta som förut. Anledningen är den att jag känner att allt jag skriver får jag skit för. Antingen är det det ena eller det andra. Jag låter tydligen hotfull, elak och jag missuppfattas hela tiden. Det är en blogg, en dagbok, jag borde kunna skriva exakt vad jag vill utan att folk ska ta minsta lilla grej personligt och då så fort som möjligt skriva ett liknande hatmeddelande till mig (ja, det har hänt). Jag mår fruktansvärt dåligt av det och tar det som skrivs till mig hårt, för det är ju riktat till mig personligen.
Så därför har jag minskat ner på bloggandet, men inte bara bloggen utan också Helgon, Bilddagboken och andra sidor som jag vet där folk kan hoppa på mig, skriva en massa i stil om att "det du skrev är riktat mot mig, det vet jag". Näe, jag var inte svag förut, men allt det här har gjort att jag brutits ner psykiskt och varje gång jag loggar in på bloggen så är jag rädd för meddelanden där jag i princip får skäll för det jag skriver, hur jag mår och hur jag tänker...

Jag ville bara skriva ner det här nu så ni vet, jag tycker själv det är jättesynd att jag känner såhär då jag älskar att skriva ner tankar och funderingar och därmed dela med mig till folk. Tyvärr orkar jag inte med smärtan det ger av att folk tar det så personligt och skriver direkt till mig om att jag är elak osv.

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Ida - 21 januari 2013 16:46

Idag skulle vi ha firat din första födelsedag, jag kan inte sluta gråta. Förlåt min älskade, förlåt <3 ...

Av Ida - 2 januari 2013 23:45


    Det var sjukt längesedan jag skrev här nu, så det är kanske på tiden att jag gör det. Dock så skriver jag inte med glada tankar, allt snurrar runt som en karusell i huvudet... Jag har varit sjukskriven i fyra månader nu, eller är det ...

Av Ida - 28 juni 2012 23:57

..på det mesta faktiskt. På mig själv, plugget, praktiker, vuxenlivet.. Allt. Jag har gråtit mer den senaste månaden än vad jag har gjort sammanlagt det senaste året, tårarna går knappt att stoppa. Det är många som frågar hur det är, jag vill skrika ...

Av Ida - 26 april 2012 13:10

Just nu sitter jag på stammis-stället Kaffebaren och njuter av en latte med vit choklad. Jag sitter i ett virrvarr av mina tankar och känslor. I måndags var jag hos läkaren och fick mina provsvar, jag tog blodprover för ungefär en månad sedan för att...

Av Ida - 25 februari 2012 22:39

Jag fick precis ett fruktansvärt sug efter alkohol, senast jag drack var på nyår, men senast jag var sugen på alkohol är flera år sedan. Fan vilken jobbig känsla jag har i kroppen nu! En blandning mellan rädsla, trötthet, besvikelse, ledsamhet och su...

Ovido - Quiz & Flashcards