- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2009

When the walls go down

Av Ida - 17 augusti 2009 12:56

Visste du att kärleken jag hade rycktes från mig? Hade du minsta lilla tanke på att det var kärlek? Att mitt hjärta krossades, och att jag fortfarande väntar på att få det lagat. Åtminstonde lite.

Hah, gissa vad jag gör såhär innan jag ska till hudik? :P Sminkar mig! (ingen är nog speciellt förvånat vid det här laget). Det kommer bli en sminkning med blått i idag, vet inte om det kommer synas ikväll då det blir fest ute, men ah! Jag gillar det iallafall. ÄNTLIGEN blir det Malibu, så som jag har längtat! Gah, måste bara köpa cigg då jag har ett fåtal kvar...

Sminket börjar bli rött/lila/blått, ska stärka färgerna lite senare då jag är klar. Nu är jag bara grymt pepp inför kvällen! PARTY! :D

 
 
Ingen bild

The Hero...

17 augusti 2009 14:22



Enjoy the comforting and soothing taste of your liqoure.
I am just hoping it will hurt twice as much as you'll have fun.

Nej men ah, eh... Det var inget, jag ger inget längre, jag har bara lite skulder kvar... Det är allt, sen ska fan ingen få eller kräva något mer av mig.

Varsigod, min skuld är snart återgäldad.

 
Ingen bild

Ida

17 augusti 2009 14:44

Till The Hero

U.R.S.Ä.K.T.A?

 
Ingen bild

Ida

17 augusti 2009 14:46

Till The Hero

Om du inte har något vettigt att säga så var bara tyst. Jag förstår inte ens hälften av det du har skrivit! Vad har dina "skulder" med mitt inlägg att göra? Va?

 
Ingen bild

The Hero...

17 augusti 2009 22:59

Nej jag får bara en känsla av att det blir en kväll för att dämpa allt som känns jobbigt, det är vad jag menar, och skulder eller rättare sagt VI 2 är jobbiga? eller ja något jobbigt?

Nåväl, ha en bra fest, faktist. *menar det*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 21 januari 2013 16:46

Idag skulle vi ha firat din första födelsedag, jag kan inte sluta gråta. Förlåt min älskade, förlåt <3 ...

Av Ida - 2 januari 2013 23:45


    Det var sjukt längesedan jag skrev här nu, så det är kanske på tiden att jag gör det. Dock så skriver jag inte med glada tankar, allt snurrar runt som en karusell i huvudet... Jag har varit sjukskriven i fyra månader nu, eller är det ...

Av Ida - 28 juni 2012 23:57

..på det mesta faktiskt. På mig själv, plugget, praktiker, vuxenlivet.. Allt. Jag har gråtit mer den senaste månaden än vad jag har gjort sammanlagt det senaste året, tårarna går knappt att stoppa. Det är många som frågar hur det är, jag vill skrika ...

Av Ida - 26 april 2012 13:10

Just nu sitter jag på stammis-stället Kaffebaren och njuter av en latte med vit choklad. Jag sitter i ett virrvarr av mina tankar och känslor. I måndags var jag hos läkaren och fick mina provsvar, jag tog blodprover för ungefär en månad sedan för att...

Av Ida - 25 februari 2012 22:39

Jag fick precis ett fruktansvärt sug efter alkohol, senast jag drack var på nyår, men senast jag var sugen på alkohol är flera år sedan. Fan vilken jobbig känsla jag har i kroppen nu! En blandning mellan rädsla, trötthet, besvikelse, ledsamhet och su...

Ovido - Quiz & Flashcards