- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2009

Ben, Ben, are you there?

Av Ida - 13 augusti 2009 16:01

Hittills idag så har jag tjänat ihop ca 300kr på att stapla ved och klippa gräsmattan, om jag orkar så jobbar jag nog imorn med. För här hemma är det jobb, äta och sen vara ifred som gäller... Jag gillar det, jag gillar att slippa gå runt på stan bland en massa folk som ständigt måste göra saker hela tiden, folk som gnäller på andra, eller bara är allmänt... Jobbiga..? Jag orkar inte ha krav på mig själv, om jag är i stan så känner jag att jag måste vara på ett sätt, men ändå skiter jag i det och fortsätter vara mig själv. ...Och jag irriterar mig på folk, dom som inte kan läsa kroppsspråk och fatta vad man egentligen menar *glömmer bort varför jag ens började skriva* Glah, nu låter jag hatisk då jag bara är trött...

Lyssnar iallafall på musik just nu och skriver lite på sidan om bloggen, ska nog färga min gula lugg orange idag och prova mitt nya shampoo + balsam (luktar helt underbart, lukta på mitt hår nästa gång vi ses så får du se ;P).

Aja, nu blir det psychobilly och småsova ett tag... Natti natt...

 
 
Ingen bild

The Hero...

13 augusti 2009 19:05


Var så som du känner att vara, dig själv? inte ditt stadsliv ala sociala dig själv, utan som du känner bara. :) Håller på att det är effektivt, kanske hålla tillbaka om det är någon känsla av hat, sorg eller övriga negativa energier, men dock är sånt skönt att få ur sig också.

BTW synas något tag på stan?

 
Ida

Ida

13 augusti 2009 20:53

Svar till The Hero

*mumsar i mig en glass* Jag är mig själv då jag är jättesocial och sprallig med, då har jag oftast fått en kick av självförtroende och vågar visa mig själv.
Jag vet inte längre när jag känner "negativa energier", antingen så sluter jag mig själv (kan göra något i en timme utan att komma ihåg ett skit) eller så hittar jag någon passande person som jag litar lite på att prata med...

Jo, vi kan nog kanske ses på stan snart.

http://homicidalManiac.bloggagratis.se

 
Ingen bild

The Hero...

14 augusti 2009 00:00



Jo jag tror att ses på stan skulle vara lite roligt, försöka muntra upp varandra och se att det inte är så farligt?

*kram*

 
Ida

Ida

14 augusti 2009 00:08

Svar till The Hero

Jo, jag ska kanske till stan imorn om jag orkar upp ur sängen och om det är folk där...
Jag kan behöva en kram eller två.

*kramas*

http://homicidalManiac.bloggagratis.se

 
Ingen bild

The Hero...

14 augusti 2009 02:59



Mmh, då kanske du kan få en eller två kramar då? :P

Jag menar, jag vill fortfarande kila steady uppåt så att allt inte blir knas dock, du förstår nog. Men umgås lite grann skadar nog inte.

 
Ida

Ida

14 augusti 2009 09:41

Svar till The Hero

Du ska inte tänka så jävla mycket...

http://homicidalManiac.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 21 januari 2013 16:46

Idag skulle vi ha firat din första födelsedag, jag kan inte sluta gråta. Förlåt min älskade, förlåt <3 ...

Av Ida - 2 januari 2013 23:45


    Det var sjukt längesedan jag skrev här nu, så det är kanske på tiden att jag gör det. Dock så skriver jag inte med glada tankar, allt snurrar runt som en karusell i huvudet... Jag har varit sjukskriven i fyra månader nu, eller är det ...

Av Ida - 28 juni 2012 23:57

..på det mesta faktiskt. På mig själv, plugget, praktiker, vuxenlivet.. Allt. Jag har gråtit mer den senaste månaden än vad jag har gjort sammanlagt det senaste året, tårarna går knappt att stoppa. Det är många som frågar hur det är, jag vill skrika ...

Av Ida - 26 april 2012 13:10

Just nu sitter jag på stammis-stället Kaffebaren och njuter av en latte med vit choklad. Jag sitter i ett virrvarr av mina tankar och känslor. I måndags var jag hos läkaren och fick mina provsvar, jag tog blodprover för ungefär en månad sedan för att...

Av Ida - 25 februari 2012 22:39

Jag fick precis ett fruktansvärt sug efter alkohol, senast jag drack var på nyår, men senast jag var sugen på alkohol är flera år sedan. Fan vilken jobbig känsla jag har i kroppen nu! En blandning mellan rädsla, trötthet, besvikelse, ledsamhet och su...

Ovido - Quiz & Flashcards