- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2009

Numb.

Av Ida - 10 augusti 2009 21:18




Sitter hemma i min säng bredvid katten, eller är det katten som ligger bredvid mig? Jag har ingen aning om hur jag ska se det, men orka bry sig? *svamlar på om inget speciellt* Senaste veckan/veckorna så har jag haft ett otroligt sötsug, måste äta hela tiden, är ständigt törstig och springer hela tiden på toa. Mamma funderar på om det är sockersjukan (diabetes), men näe, jag vill inte ha det så det är inget alternativ för mig, tänker vänta någon vecka till och om det är likadant då så får jag väl gå och ta blodprov och sånt..? *problembarn* Jag har ju inte minskat något i vikt vad jag vet och det är ett tecken på att man har diabetes, så jag har det inte! Punkt slut xP

Idag inhandlades det en ny kjol till mig, lång, svart och med mycket tyg. Det köptes också en jättefin väska som jag inte riktigt kan beskriva, tänk "hippie". Kjolen och väskan gick på 60 kronor då det köptes på second hand. (Fick även mina 14-håls på posten idag, dom var också av märket Getta Grip, Im in love!)

Cant you see that youre smothering me?

Imorn blir det Hudik, ska egentligen åka in så jag är där tolv och sen dra iväg till lägenheten. Men funderar på att åka in ännu tidigare och ta en stund för mig själv vid havet... Musik i öronen och cigg, jag tycker det låter bra... Annars blir det lägenheten där jag ska plugga, föreningsmöte och sen åka hem(?), vilket känns väldigt stressigt...
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Jag känner mig inte fin längre. Jag har dålig hy, smutsigt hår och fula kläder... Jag vill färga om håret i en enklare färg, köpa en ny garderob och skrubba bort all skit från min kropp... Det känns inte längre som någon idé att duscha då jag ändå blir smutsig efteråt. Jag vill städa mitt rum och kasta allt som jag knappt tittar på eller rör vid, men jag kan inte? Jag är fast.

Jag har på sista tiden börjat tänka på vad som hände vintern 06, hur jag låg alldeles still på min säng och lät allt hända. Hans händer som var överallt... Sen... Kommer jag inte ihåg något där i mellan? Bara att jag sedan låg skräckslagen och söndertrasad med hans huvud på min bröstkorg, och att han sov. Han dregglade på min bröstkorg... Han såg så nöjd ut, som om det verkligen var hans vardag, som om det var meningen att det skulle hända... Sen vid halv ett på natten nån gång så knackade mamma på dörren och frågade om han skulle ha skjuts hem... Jag följde med i bilen och hoppade sedan ur för att säga hejdå till honom, gav honom en kram, sen kommer jag bara ihåg att jag hade det svårt att sitta dagarna efter det...

http://www.youtube.com/watch?v=ii1pllQIEv0

 
 
Ingen bild

The Hero...

10 augusti 2009 22:03



Eh... *Suckar djupt* Du är inte den enda som tänker i alla dessa banor... Ville bara säga att du inte är ensam...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 21 januari 2013 16:46

Idag skulle vi ha firat din första födelsedag, jag kan inte sluta gråta. Förlåt min älskade, förlåt <3 ...

Av Ida - 2 januari 2013 23:45


    Det var sjukt längesedan jag skrev här nu, så det är kanske på tiden att jag gör det. Dock så skriver jag inte med glada tankar, allt snurrar runt som en karusell i huvudet... Jag har varit sjukskriven i fyra månader nu, eller är det ...

Av Ida - 28 juni 2012 23:57

..på det mesta faktiskt. På mig själv, plugget, praktiker, vuxenlivet.. Allt. Jag har gråtit mer den senaste månaden än vad jag har gjort sammanlagt det senaste året, tårarna går knappt att stoppa. Det är många som frågar hur det är, jag vill skrika ...

Av Ida - 26 april 2012 13:10

Just nu sitter jag på stammis-stället Kaffebaren och njuter av en latte med vit choklad. Jag sitter i ett virrvarr av mina tankar och känslor. I måndags var jag hos läkaren och fick mina provsvar, jag tog blodprover för ungefär en månad sedan för att...

Av Ida - 25 februari 2012 22:39

Jag fick precis ett fruktansvärt sug efter alkohol, senast jag drack var på nyår, men senast jag var sugen på alkohol är flera år sedan. Fan vilken jobbig känsla jag har i kroppen nu! En blandning mellan rädsla, trötthet, besvikelse, ledsamhet och su...

Ovido - Quiz & Flashcards