- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 25 juli 2009

Av Ida - 25 juli 2009 12:19

Nu ska jag ner, äta något och sen sminka mig. Drar till stan med 14:25 bussen för att lämna tillbaks två filmer på hemmakväll, bussen som går hem igen går ungefär 20 minuter efter att jag kommit in till stan... Fyfan... Ska försöka höra med mor eller far om dom kanske kan hämta mig i bergsjö eller höra med någon boende i hudik om jag får slagga där (om jag överhuvudtaget orkar).

Nu ska jag kila iväg så jag inte missar den där jävla bussen, tjohej!

Av Ida - 25 juli 2009 03:35

Jag sitter i endast ett par av Ricks kallingar hemma i min säng, håret uppsatt i en toffs och osminkad. Jag har för mycket tankar och funderingar i mitt huvud, för mycket hat och förvirring. Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen och det känns som om vart jag än går är en återvändsgränd.
Dagen idag började mysigt, gick över till chock och sen ren irritation och ilska. Jag ville sparka och slåss och seriöst klösa ut ögonen ur vissa människor... Men så får man ju inte göra, eller hur? Så istället gick jag där med fucking gnagande tankar och känslor, jag ville be vissa efterhängsna människor dra åt helvete och faktiskt sluta tigga cigg då jag sagt hur jävla många gånger som helst att jag bara har två kvar! Fan! Jag behöver ciggen själv, tigg av någon annan! En smäll på käften åt irriterande människor, och jag hade fan behövt skrika åt någon.

Fattar inte ens varför jag skriver det här, det minskar inte direkt mina hatkänslor, och varför känner jag ens så? Jag orkar inte bry mig längre, inte om något, men jag gör det fan ändå. Fan.

Alltså... Näe, jag ser ingen lösning på något.
Och jag känner mig fortfarande som nån jävla tröst, jag behöver nog höra fler gånger att du gillade det så jag kan försäkra mig om det och att det inte ska bli så att du ger upp mig... Som vissa andra...

Av Ida - 25 juli 2009 00:50



This is magic, fuck.


Vart det fel av oss? Skulle vi bara ha gett varandra en smäll på käften och sen somnat om eller bara klivit upp? Äh, det gjorde inget för dig, men för mig? Jag vet inte... Hela min dag har varit fel, helt fel...


Jag är nog bara trött och har varit borta hemifrån för länge, fyra dagar är kanske för mycket för mig? Och ändå måste jag till stan imorn för att lämna tillbaks två sketna filmer på Hemmakväll, jag är äckligt irriterad över det, jag som hade tänkt att dra till stan på söndag och kanske pierca mig... Jag hade gärna haft en "stanna hemma och vila ut" -dag men nänä, jag får ingen större chans till det verkar det som... Sen blir det kanske att jag åker iväg med mor och far nånstans tisdag-onsdag (har ingen lust med det så stannar nog hemma). Det jag har att säga är blä, och det beskriver min dag väldigt bra... Har klunkat i mig 3 powerking och har en kvar, har rökt och tagit två "burn", pluh... Kan säga att jag fått i mig runt 6 energidrycker idag, och käkat frukost vilket var makaroner, korv + ett halv stekt ägg, till lunch blev det en korv på stan och till middag hemma en kycklingvinge och kroketter. Fy fan säger jag bara, ångrar att jag stoppade i mig middagen...

Äh, vad ska jag göra nu då? Sova känns lockande faktiskt...


Ovido - Quiz & Flashcards