- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 31 juli 2009

Av Ida - 31 juli 2009 02:06

Jag tycker synd om dig människa. Om jag kunde så skulle jag befria ditt hjärta och dina tankar från alla hemskheter. Du är inte värd det här, du ska inte bli utnyttjad så som du blir. Och samtidigt sitter jag och... (resten skriver jag i ett mail till -honom- för då jag skrivit klart insåg att det blev för personligt för att skrivas här)

Hmm, min bror har kommit hem från Stockholm idag, far och mor har kommit hem dom med från Rättvik... Och vad gör jag? Ligger i min skitiga säng i mitt skitiga rum och drömmer mig bort till havet, vågorna och brisarna... Jag vill för första gången på länge bara springa bort alla problem så som jag gjorde förut. Men jag vet inte riktigt om jag orkar? Usch säger jag för att börja bygga upp kondisen igen, känns inte riktigt frestande...

Aphex Twin - Avril 14th

Natti natt!


Ovido - Quiz & Flashcards