- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Ida - 21 juli 2009 21:55

*slår mig på bröstet och hasplar ur mig att jag har luft i lungorna*
Sa det tidigare idag och det var mest bara skumt, folk skrattade iallafall x'D

Det här hände ungefär under kvällen, skrev det i mobilen iallafall:
22:53 - Den här dagen har varit... Skum... Nyss var Rick och jag nära att kyssas men jag styrde bort det och han skyllde på alkoholen, ska snart skicka iväg ett mess till honom om att man inte kan skylla på det. Får se hur det slutar.
00:23 - Det känns som om jag är jättetjock, fet.. Radera mig? Fyllan får mig att våga. Kyss mig, kyss mig hårt.


Hmm, mjadu. Kvällen blev bättre iallafall, tack för det! XD Och det var riktigt skönt att vara full igen, blir lite väl ofta but I like it!

Av Ida - 21 juli 2009 10:45

Nattens sällskap blev mina tårar, en hink, uppspydda känslor (mat egentligen men vafan, känslor lät bättre) och ensamheten. Hur kan man ha sällskap av ensamheten? Jadu, jag har lärt mig acceptera den då jag var liten, och en gnutta kärlek och "jag är inte ensam" kan få mig att gråta och spy.
Ha-ha, världen är bra rolig...

Nu ska jag in till stan, får se hur det går. *motar bort illamåendet* En sak som är säker iallafall, folk kommer glo på mig och mitt hår *drar en mössa över huvudet*

Ovido - Quiz & Flashcards