- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Ida - 9 juli 2009 22:19

Ikväll hjälper inte det kalla stålet, den brännande känslan drar genom min kropp men försvinner lika snabbt som den kommit. Jag gör det igen, igen, igen, igen... Jag tror det hjälper, jag slutar, för alla andras skull.
5 minuter går, 10 minuter... Skickar ett mail, känslan av misslyckande och ångest pulserar starkare i mig. Jag letar reda på hjälpen i mina gömmor, placerar - trycker - drar, placerar - trycker - drar. Det hjälper inte, det bränner de första gångerna, ångesten drar sig sakta ur... Men den brännande känslan försvinner, tynar bort, och samtidigt som den gör det så kommer ångesten tillbaks i samma kraft, nästan starkare. Vad måste jag göra för att slippa det här? Slippa mig själv, mina tankar, känslor... Hela jag?
Om det fanns en deleteknapp på mig så skulle jag inte tveka att trycka på den.

Ovido - Quiz & Flashcards