- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Ida - 22 juli 2009 22:18

Hmm, jag sitter ensam i Ricks och Gabbis lägenhet just nu och äter på ett korvbröd. Jag lyssnar på Aphex Twin och önskar att Rick vore kvar här i lägenheten nu, men han, Gabbi och Stolpe drog ner på stan för att hyra film och köpa gotti-gott.

Inatt efter allt supa så ställde sig Pundis och lagade fyllemat till honom och mig, ostschnitzel (hur det nu stavas) med pasta, fan vad gott det var! Och fan vad trevligt jag hade det ute den natten, jag vill tillbaks till det och jag vill tillbaks till då jag satt där på köksbänken med benen virade runt hans midja. Och samtidigt så vill jag bara... Vara sådär lycklig igen.
Jag fick känna hur lycka smakade i en veckas tid, sen röcks det från mig på två sekunder. Rick sa ikväll "Har jag sagt till dig vad jag tycker..? Jag tycker synd om dig, för jag såg dig jättelycklig i flera dagar, och så ska det bli såhär" sen kramade han om mig och det var första gången på väldigt länge som jag bröt ihop...
"Jag såg hur lycklig du var, det är synd att han inte såg det".

Smutsen inom mig sprider sig till utsidan, jag vill skära bort min hud och bada i syra.

 
http://www.youtube.com/watch?v=JP0JjAXJZnw
http://www.youtube.com/watch?v=32eeWMTgnuI

Ovido - Quiz & Flashcards