- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Ida - 26 juli 2009 21:11

Oho, igår blev inte alls som jag hade tänkt mig. Åkte in till stan så jag var inne ca 15:00, lämnade filmerna på Hemmakväll och skulle sen ta 15:35 bussen hem, trodde jag... Bussen gick inte då utan tio minuter tidigare, 15:25, så jag lyckades missa den, den var också sista bussen hem. Istället satte jag mig ner och rökte vid stationen tills jag träffade på Pg, Ida, Sebbe och Michel. Michel bjöd på cigg och vi drog iväg mot Hemköp där vi också mötte Joel, det köptes lite mat och sen vandrade vi hem till Joel där vi åt, panpizza blev det för min del.
Efter "maten" så vandrade vi hem till Pg där det blev lite vindrickande, gick till Sebbe sen så han kunde hämta hans vin (som inte alls var gott XD) och gick sedan vidare till bowlinghallen där Ida kände (knappt) någon som hade fest. Gratis alkohol woho! (Där lyckades jag också tappa mina nyköpta cigg på balkongen under där ingen var hemma).
Efter en stunds ölspel och drickandes så drog vi iväg mot Bockarna, sa adjö till Joel som vinglade hemåt (hoppas jag på) och vi traskade in på krogen, om nom nom för gratis öl. Satt där inne med Sebbe då Ida och Pg gick hem till henne då Pg mådde lite för dåligt för att vara kvar (XD).
Träffade på Gustav en sväng innan vi drog oss mot Lillfjärden för en promenad (mysigt), vi gick hem till Sebbe där smarta lilla jag bestämde mig för att börja gå mot busstationen för att åka hem, klockan halv fem på morgonen. Kom på halvvägs dit att det inte gick någon buss så då började jag vandra mot Stormyran i hopp om att Rick skulle vakna då jag ringde. Vilket han gjorde! :P

Somnade nån gång runt sju på morgonen och vaknade bakfullare än någonsin *urk*. Kom hem för ett tag sen med 19:25 bussen iallafall, sa hejdå till Simon med som blev uppplockad av sin pojkvän. Det var kul att ses så mycket som vi gjorde i veckan! ^^ Hoppas det blir snart igen!

Nu kom mor och far hem så ska kanske prata lite med dom, sen blir det nog att titta på film själv på mitt rum.

Ovido - Quiz & Flashcards