- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 17 juli 2009

Av Ida - 17 juli 2009 03:24

Jag vet inte hur dagen imorn kommer bli. Drar in mot stan tidigt på morgonen för att fixa lite grejer med min mor, sen blir det fika med moster, mormor, mamma och kusinen. Sen har jag ingen aning om vad jag ska göra, antingen flyr jag hem på en gång efter det eller träffar Rick, Jossan + lite mer folk på stan. Hmm, blir kanske något fest/kalas/party med på kvällen dit jag både vill och inte vill gå...

Aja, allra helst så hoppas jag på att dagen går fort imorn så jag slipper tänka så mycket. För just nu känns allt verkligen hopplöst *skrattar trött åt mig själv* Jag får väl skylla mig själv helt enkelt, eller? Gah, jag ska inte be om ursäkt för något egentligen, jag har inte gjort något fel...
Fan, det är nu jag ska ringa någon, vem? Rick? ...Jag måste rensa tankarna och klockan är halv fyra, det gör ju saken inte så mycket bättre.

Aja, we'll see if I survive this!

Ovido - Quiz & Flashcards