- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Ida - 14 juli 2009 22:03

Nu får jag den där känslan igen, jag sjunker, försvinner... Jag känner mig inte längre värd något. Varför blir det så här? Varje jävla kväll... Jag vet inte om det är ensamheten på mitt rum som påminner mig om att jag är ensam, inifrån och ut.
Jag är hungrig, men jag vill fan inte gå och äta nu. Jag vill fortfarande känna något som jag kan fokusera på, som min kurrande mage till exempel. Och att vara utan mat en dag har nog aldrig skadat, om annat så tar jag nån macka senare inatt... Just nu vill jag bara ligga här i min säng och lyssna på musik. Stänga in mig i mitt rum som speglar mig, tomt, kallt stökigt och dammigt... På dagarna är det ljust och fint, varmt till och med. Men på kvällarna och nätterna så är det mörkt, kallt och ensamt...
Kul att man kan beskriva sig med sitt egna rum...

Hmm, hur har min dag varit? Jadu... Underbar på ett sätt, på ett annat inte.
Jag vill nog helst inte skriva ner den då jag vill hålla allt fint och underbart inom mig, jag vill aldrig släppa ut dom känslorna... Dom är inbäddade i bomull och jag hoppas att dom inte krossas.

But both girl and boy were glad
'Cause one kid had it worse than that

Av Ida - 14 juli 2009 00:14

Jag gillar inte det där med att jag alltid känner ett tvång till att visa mig glad, även fast det känns som om allt har brustit inom mig. Jag vill alltid vara till lags för andra, hjälpa och stötta... Men när jag själv behöver stöd och en hjälpande hand så brukar de flesta bli så chokade över att överglada Fido kan vara annat än glad.
Varför är det så? Varför tar folk för givet att man alltid ska finnas där då man varit ett stöd några gånger? Och vissa personer verkar inte tro att dom behöver ge något tillbaks heller, ett sms med orden "Hej, hur mår du?" skulle sitta fint ibland... Eller en extrakram på stan.
- Bara för att jag ler så betyder det inte att jag är glad, och bara för att jag inte gråter så betyder det inte att jag inte är ledsen.

Realized I can never win sometimes feel like I have failed
Inside where do I begin? My mind is laughing at me
Tell me, why am I to blame? Aren't we supposed to be the same?
That's why I will never tame this thing thats burning in me?

Ovido - Quiz & Flashcards