- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Ida - 19 juli 2009 22:30

Fredag
Jag och mor drog in till stan vid tio för att köpa presenter till min kusin (Anlednining vad jag har förstått: Flyttat in i egen lägenhet med sin pojkvän), när det väl var gjort så försvann hon och jag fick virra runt på stan själv ett tag vilket inte gjort så mycket :P
... Runt 12:00 så pallrade jag mig vidare mot Dackås där vi skulle fika med mormor, moster och kusinen, YUM! Det blev en ostfralla (vilket Hanna skrattade som bara den åt senare, jag orkar inte förklara XD) med räkor och ägg, "efterrätt" delades med mor och det blev en citronpaj med mjuk maräng på *drools* Jag ska nog dit i veckan igen och köpa det XD
... Hmm, sen efter det blev jag ensam igen, vandrade mot stationen för att ladda mobilen och där träffade jag på Mumin, Hanna + den långa mannen jag aldrig kommer ihåg namnet på XD Mumin drog hem efter ett tag och de resterande in mot stan där vi upptäckte hur jävla varm solen var och tog snabbt skydd inne på guldsmeden (här var klockan runt halv två :P).
... Jag satte igång min sen länge avstängda mobil och ringde Rick, vi skulle ses vid stationen runt tre, wohoo! Drog med mig Joel dit med, eller drog han med sig själv? :3 Jag tror det XD Där satt vi och bara satt tills Rick kom, vi satt still lite mer tills jag fick spunk och började sparkas och slåss, självklart är jag bäst (mwiih, jag blev fasthålld och kittlad av dom två! *save me* XD)!

Jag hade tråkigt och Joel och Rick var hungriga så... NU DRAR JAG KORTARE VERISION! Det här var jobbigt att skriva ner då jag missar vissa detaljer!

Drog till Pizzahuset med Rick, Joel, Melody och Jossan *ler nöjt*, dom upptäckte väldigt snart att jag hade en släng av galenhet den dagen XD
Alkohol inhandlades sen och vi placerade våra rumpor bland barnfamiljerna i borgarparken, och jag fick min hittills bästa fylla! :'D Så jävla nice (förutom att mina balans låg på -50 och jag behövde hjälp med det mesta XD), vi ville till krogen men först skulle det inhandlas cigg (klockan är runt 01:00 kanske?) meeen vi fastnade på donken där jag smällde i mig två cheesburgare och sen bar det in på toaletten XD (Tack till sötJossan som knackade på och frågade hur det var, du är finast ((hjärta)).
Nu orkar jag inte dra mer, ingen orkar ändå inte läsa XD

Lördag
Rick vaknar med baksmälla, Pundis hade sin baksmälla under natten (ja han var också med XD) och jag kände mig bara prima ballerina ^^, Ringde Gustav och Johan som hämtade oss, drog till Kebabhouse och käkade och sen hem till Pundis en sväng, tillbaks till hudik för att hyra film och sen till Stormyra (jag orkar inte skriva så mkt XD), jag fick min trevliga alkoholmage och mådde illa hela kvällen. Jag fick iallafall se Benjamin Buttons otroliga liv (hur den nu heter), jag valde att sova hos Rick en natt till och...

Söndag
Rick och jag låg för länge i sängen (gammal dålig vana XD), vi skulle upp halv nio för att dra till Stockholm men Rick fick röven ur sängen ca nio istället, och då började slitgörat med att få upp Gabbi, woho! (gick bra efter ett tag).
In mot stan för att Gabbi skulle till skomakarn, som visade sig ha sommarstängt, och där nånstans valde jag att stanna kvar i sketna helsingland istället (SIMON KOMMER JU MED UPP SÅ DET GÖR INGET ATT JAG MISSAR STOCKHOLM NU! SIIIIMOOOON :D :D).
Aja, jag köpte en drickyoughurt till frukost och placerade röven på stationen, en snubbe började snacka med mig som visade vara Jehovas, aja skitsamma det gjorde inget! Kissade som en galning (efterverkningar av alkoholen två dagar senare? o.O) och sen drog jag hem med 11:25 bussen, so fucking nice!

Och ja... Nu har jag sovit i princip heeeela dagen! Mmm *nöjt leende*

__________________________________________________

Jag är förvånad om någon orkat läsa igenom det här då jag är så kass på att skriva klart och kortfattat ikväll, men aja! Läsa igenom så räknas nog ögna ^^ Skriver ju det här mest för min egen skull :3

Och apropå min egen skull, jag vill bara ha det så bra som möjligt, och en rättvis chans till vissa saker vilket jag inte fått, det är därför jag brutit ihop några gånger under helgen. Och jag är glad att dom som funnits där gett mig en extra kram och några fina ord!

Och föresten, jag är grymt glad över att ha Jossan i min släkt, hon är underbar (L)

Ovido - Quiz & Flashcards