- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Ida - 20 juli 2009 21:39

Hmm, idag vaknade jag tidigare än mor och far, jag har glömt ta min andra dos tabletter, jag har färgat håret och bakat choklad- och kanelbullar med min mor.

Just nu ligger jag och lyssnar på Zzyzx Rd - Stone Sour, funderar lite över hur mitt hår ser ut och önskar att jag hade haft ytterligare en hårfärg att lägga i (oranget och gult räcker liksom inte). Och ja, jag funderar väl över annat med samtidigt som jag börjar ge upp det som en gång var.

Hmm (det är mycket hmm idag), I'm following suit and directions, I crawl up inside for protection, I'm told what to do and I don't know why. Bara för att skriva något så kan jag ju säga att jag har på mig en kort svart klänning med "detaljer" i svart/vit-randigt och ett par skira, blommiga volangtrosor (jag bad dig inte läsa det där, så klaga inte).

Mjadu, vad mer ska jag skriva? Imorn blir det iallafall stan, och likadant som vädret så ska jag nog ta det med storm! Woho!

When The Walls Go Down
http://www.youtube.com/watch?v=yNL0TH4MQ2U

Ovido - Quiz & Flashcards