- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Ida - 15 juli 2009 00:55

Jag vet inte om jag kommer kunna skriva här längre, jag vet inte ens om internet är så bra. Om man är inloggad på en sida så verkar det vara bestämt att man ska sitta vid datorn med... Äh... Ska gå och sätta mig i badkaret nu ett tag, vet inte varför men jag har haft tanken på ett kallt och hårt ställe i huvet sen jag vaknade. När vaknade jag? Det vet jag inte, är jag ens vaken?

Jag vill spola tillbaks tiden till eftermiddagen idag, trycka på play och köra allt på slowmotion. Jag vill alltid ha det så, varför kan jag bara inte få så?

(Jag hatar då jag skriver såhär, så nu blir det stänga av allt tekniskt, får missa bussen imorn om väckarklockan på mobilen inte vill funka, och ja... Sätta mig i badkaret)


. a n x i e t y .

Ovido - Quiz & Flashcards