- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Direktlänk till inlägg 25 juli 2009

Wreath of Barbs

Av Ida - 25 juli 2009 03:35

Jag sitter i endast ett par av Ricks kallingar hemma i min säng, håret uppsatt i en toffs och osminkad. Jag har för mycket tankar och funderingar i mitt huvud, för mycket hat och förvirring. Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen och det känns som om vart jag än går är en återvändsgränd.
Dagen idag började mysigt, gick över till chock och sen ren irritation och ilska. Jag ville sparka och slåss och seriöst klösa ut ögonen ur vissa människor... Men så får man ju inte göra, eller hur? Så istället gick jag där med fucking gnagande tankar och känslor, jag ville be vissa efterhängsna människor dra åt helvete och faktiskt sluta tigga cigg då jag sagt hur jävla många gånger som helst att jag bara har två kvar! Fan! Jag behöver ciggen själv, tigg av någon annan! En smäll på käften åt irriterande människor, och jag hade fan behövt skrika åt någon.

Fattar inte ens varför jag skriver det här, det minskar inte direkt mina hatkänslor, och varför känner jag ens så? Jag orkar inte bry mig längre, inte om något, men jag gör det fan ändå. Fan.

Alltså... Näe, jag ser ingen lösning på något.
Och jag känner mig fortfarande som nån jävla tröst, jag behöver nog höra fler gånger att du gillade det så jag kan försäkra mig om det och att det inte ska bli så att du ger upp mig... Som vissa andra...

 
 
Ingen bild

Michel

25 juli 2009 12:25


Eh, jag får väl vänta mig något konkret svar, tror inte att min vilja att försöka lösa något har med allt detta och göra så jag säger bara...
Lycka till så länge? Jag vet inte vad annars jag ska skriva.

 
Shawnee

Shawnee

25 juli 2009 13:08

Fidolin... Du vet att jag finns, va? Jag tittar efter dig på msn massa ofta för att höra hur du mår, men jag ser dig aldrig (L)

http://shawnee.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 21 januari 2013 16:46

Idag skulle vi ha firat din första födelsedag, jag kan inte sluta gråta. Förlåt min älskade, förlåt <3 ...

Av Ida - 2 januari 2013 23:45


    Det var sjukt längesedan jag skrev här nu, så det är kanske på tiden att jag gör det. Dock så skriver jag inte med glada tankar, allt snurrar runt som en karusell i huvudet... Jag har varit sjukskriven i fyra månader nu, eller är det ...

Av Ida - 28 juni 2012 23:57

..på det mesta faktiskt. På mig själv, plugget, praktiker, vuxenlivet.. Allt. Jag har gråtit mer den senaste månaden än vad jag har gjort sammanlagt det senaste året, tårarna går knappt att stoppa. Det är många som frågar hur det är, jag vill skrika ...

Av Ida - 26 april 2012 13:10

Just nu sitter jag på stammis-stället Kaffebaren och njuter av en latte med vit choklad. Jag sitter i ett virrvarr av mina tankar och känslor. I måndags var jag hos läkaren och fick mina provsvar, jag tog blodprover för ungefär en månad sedan för att...

Av Ida - 25 februari 2012 22:39

Jag fick precis ett fruktansvärt sug efter alkohol, senast jag drack var på nyår, men senast jag var sugen på alkohol är flera år sedan. Fan vilken jobbig känsla jag har i kroppen nu! En blandning mellan rädsla, trötthet, besvikelse, ledsamhet och su...

Ovido - Quiz & Flashcards