- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Ida - 13 juli 2009 23:22

Vissa personer borde man köra ett spett genom huvet på och låta dom ligga där tills dom ruttnar sönder.

Av Ida - 13 juli 2009 21:50

Jag vet inte vad jag ska säga om den här dagen? "Hjälp" kanske passar som ett bra ord? Eller vad tycker du? *ser in i dina ögon och försöker läsa av vad du tänker*
Jag gillar inte folk som döljer saker för vissa personer som verkligen ska få veta. Men varför ska jag lägga mig i det? Jag har ingen större rätt till det. Men VISSA saker, det ska man inte dölja, eller fortsätta med... Så vad håller jag på med? Vad håller du på med? *suck* Det blir inte bättre av att jag pratar som med en annan person här i bloggen *skrattar trött åt mig själv*

Ja, vad har jag gjort idag då? Åkte in till stan och träffade folk. Det har jag gjort! XD *orkar inte skriva ner hela dagen, drygt*


I don't wanna say i'm sorry
Cuz I know there's nothing wrong
Don't be afraid there's no need to worry
Cuz my feelings for you are still strong

Hold me in your arms
And never let me go
Hold me in your arms
Cause I need you so


Hmm, ska nog ner och äta något nu. Min mage skriker efter mat!

Av Ida - 13 juli 2009 00:36

Jag sitter ensam i min lilla ångestvärld, har lyckats skära mig i tungan.
Lyckat? Hah...
Jag vill släcka ner alla lampor och krypa ner under mitt täcke i fosterställning och bara gråta, gråta tills alla känslor är bortgråtna, jag vill somna för alltid.

Ovido - Quiz & Flashcards