- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Ida - 23 juli 2009 21:44

Nu har jag inte varit hemma på tre dagar, jag vill inte heller hem. Jag liksom... Har lärt mig leva med det här, i lägenheten, på stan. Jag klarar inte av känslan hemma. Jag vill röka, jag vill supa bort mina tankar och känslor, det är skönt okej? Jag vet inte vad jag har att leva för längre, bara jag håller mina tankar på avstånd så fungerar det. Här har jag en sovkompis, Rick. Vad har jag hemma?`

Vi ska snart se på film... Rick springer stressat omkring *blir matad med en godis* och ja, godnatt eller något? Bloggen rör bara omkring mer i mitt huvud, för... Om någon vill veta något om mig så borde man prata personligen, men liksom... Det här ska vara för att skriva ner mina tankar och känslor, inte mer än så.
*babblar för mkt*

Ovido - Quiz & Flashcards