- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Direktlänk till inlägg 12 juli 2009

Oh, think twice -

Av Ida - 12 juli 2009 04:47

Hmm, klockan är 04:47 och jag är fortfarande vaken! Argh! Jag får spunk snart... Vet inte varför jag sitter uppe just nu heller... Fastnade vid hemska sidor, pro-ana, anorexia, själskadebeteende osv. Eller, jag tycker inte att dom är så hemska, möjligtvis att dom är hemska för att jag känner att dom är inspirerande (herregud jag vill slå mig själv på käften just nu som tänker så!). Men! De sidorna som nu är så hemska gick över i något hemskare, jag började seriöst fundera på en massa grejer (som jag alltid gjorde förut. Nu pratar jag smått kodat med, rår inte för det), tyngre grejer... Hmm, så jag började kolla runt på en massa forum om uppiggande "substanser" osv, hamnade på aptitminskande piller *suckar djupt åt mig själv*, jag kollade runt ännu mer och hittade till slut en "träningssida", bygga muskler osv... Där fanns också aptitdämpande. Och vad gör inte lilla Fido? Jo, klickar på "lägg i varukorg", för sen över 200kr från sitt sparkonto till vanliga kontot och betalar sedan för den där jävla burken med piller.
Aja, jag gjorde det väl för att något i mitt huvud vill det... Får se om jag ens provar det då det kommer med posten. Ha hah... Apropå det, mor och far blir ju glada om dom upptäcker ett brev med en pillerburk i liggandes i postlådan addresserad till deras dotter.

Blä, vet inte riktigt varför jag skriver det här heller... Ska försöka snarka lite nu, åtminstonde 2-3 timmar. Imorn vill jag hoppa i plurret, bara jag får med mig någon att bada med!

Hyvää yötä!

 
 
Ingen bild

The Hero...

12 juli 2009 14:49

Jasså du, det låter väl... Inte så bra ärligt talat och du, tror inte dom gör dig något väl heller, sen så finns det TON VIS med andra smarta saker som, prata med mig, messa med mig... Eller ja, gå som AWAY i status på msn xD


Nej men seriöst dock, jag vet inte riktigt hur du tänkte förut, men om det här slutar upp med att vara ohälsosamt så tänker jag tjata på dig tills mina ord kommer igenom. *ler lite snett* Va? Det fixar sig, inte pilla på burken och allt blir jätte bra, eller prata med mig som sagt. Sköt om dig!

 
HomicidalManiac

HomicidalManiac

12 juli 2009 15:28

Sv till The Hero

Jag vet att det inte låter bra, men samtidigt så känns det bra *sjuka tankebanor*. Just nu orkar jag inte bry mig om så värst mycket och vill prova om det funkar, vore härligt att slippa hunger. För den enda hungerskänslan jag vill ha är efter dig *ler för mig själv*.

Smsar med dig just nu, och varje gång jag hör att jag fått sms så blir jag lite gladare. Och jag tror inte att jag slutar upp ohälsosam, möjligtvis hälsosam, jag kommer ju fortsätta att äta liksom! :) Vill inte missa den goda maten som serveras här hemma :P

http://homicidalmaniac.bloggagratis.se

 
Shawnee

Shawnee

12 juli 2009 18:52

Fidooooo! Försvinn inte! D:

http://shawnee.bloggagratis.se

 
HomicidalManiac

HomicidalManiac

12 juli 2009 21:26

Sv till Shawnee

Jag ska inte försvinna Isa (L)

http://homicidalManiac.bloggagratis.se

 
Ingen bild

The Hero...

12 juli 2009 22:20

Precis som koden jag måste skriva in, HUFFA! xD

Det lät ju bra på sitt sätt :) *ler* Men man kan ju ta det lite lugnt så att änglarna inte missuppfattar allt x'D :P

Och just det, var glad, jag messar hela dagen xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 21 januari 2013 16:46

Idag skulle vi ha firat din första födelsedag, jag kan inte sluta gråta. Förlåt min älskade, förlåt <3 ...

Av Ida - 2 januari 2013 23:45


    Det var sjukt längesedan jag skrev här nu, så det är kanske på tiden att jag gör det. Dock så skriver jag inte med glada tankar, allt snurrar runt som en karusell i huvudet... Jag har varit sjukskriven i fyra månader nu, eller är det ...

Av Ida - 28 juni 2012 23:57

..på det mesta faktiskt. På mig själv, plugget, praktiker, vuxenlivet.. Allt. Jag har gråtit mer den senaste månaden än vad jag har gjort sammanlagt det senaste året, tårarna går knappt att stoppa. Det är många som frågar hur det är, jag vill skrika ...

Av Ida - 26 april 2012 13:10

Just nu sitter jag på stammis-stället Kaffebaren och njuter av en latte med vit choklad. Jag sitter i ett virrvarr av mina tankar och känslor. I måndags var jag hos läkaren och fick mina provsvar, jag tog blodprover för ungefär en månad sedan för att...

Av Ida - 25 februari 2012 22:39

Jag fick precis ett fruktansvärt sug efter alkohol, senast jag drack var på nyår, men senast jag var sugen på alkohol är flera år sedan. Fan vilken jobbig känsla jag har i kroppen nu! En blandning mellan rädsla, trötthet, besvikelse, ledsamhet och su...

Ovido - Quiz & Flashcards