- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

Hej flugsvamp eller vadå?

Av Ida - 29 mars 2009 12:51

Woho! ...Eller inte?
Nu då jag äntligen börjar friskna till så ska såklart något annat hända! Jag vaknade av väckarklockan vid tolv, låg kvar ett tag och kände hur det började klia om mina fötter, så jag sträcker mig ner och börjar klia, det slutar inte utan sprider sig över tårna och det började svida. Så jag kliver upp och går på toa och tänker att jag kan ju doppa dom i kallvatten för då kanske det slutar svida iallafall. Men när jag tittar på mina fötter så är dom helröda med vita prickar på, hej flugsvamp eller vadå? Jag går ner till köket och känner hur det börjar klia på mina händer, då ser dom likadana ut och svider som bara den. Jag ringer mamma på hennes jobb och hör om vi har ngn salva som kan stoppa kliandet, så jag plockar fram det då vi lagt på och börjar smörja in händerna och fötterna. Jag sätter mig sen och äter frukost och när jag ätit upp så ser jag att mina lår också börjat få prickar, den här gången små och röda. Liksom... Vart kommer dom ifrån? Jag har smsat mamma nu och frågat om vi har bytt tvättmedel och jag hoppas på det! Annars blir det akuten nästa, igen!

Allt det här har hänt på mindre än 30 minuter, från normal hud till full med prickar. Jag vill inte ens ta av mig tröjan och kolla om jag fått prickar där med.. *suck* Hmm, jag får låta bli att klia på dom, för det ser ut som om vissa på låren + en på handen är vätskefylld, fan. Jag får kolla runt lite på internet och se vad det är.. Vattkoppor är det iallafall inte för det har jag redan haft.. Men men, tack han där uppe eller vem det nu är som gör mig sjuk hela tiden, det gör mig verkligen jätteglad...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 21 januari 2013 16:46

Idag skulle vi ha firat din första födelsedag, jag kan inte sluta gråta. Förlåt min älskade, förlåt <3 ...

Av Ida - 2 januari 2013 23:45


    Det var sjukt längesedan jag skrev här nu, så det är kanske på tiden att jag gör det. Dock så skriver jag inte med glada tankar, allt snurrar runt som en karusell i huvudet... Jag har varit sjukskriven i fyra månader nu, eller är det ...

Av Ida - 28 juni 2012 23:57

..på det mesta faktiskt. På mig själv, plugget, praktiker, vuxenlivet.. Allt. Jag har gråtit mer den senaste månaden än vad jag har gjort sammanlagt det senaste året, tårarna går knappt att stoppa. Det är många som frågar hur det är, jag vill skrika ...

Av Ida - 26 april 2012 13:10

Just nu sitter jag på stammis-stället Kaffebaren och njuter av en latte med vit choklad. Jag sitter i ett virrvarr av mina tankar och känslor. I måndags var jag hos läkaren och fick mina provsvar, jag tog blodprover för ungefär en månad sedan för att...

Av Ida - 25 februari 2012 22:39

Jag fick precis ett fruktansvärt sug efter alkohol, senast jag drack var på nyår, men senast jag var sugen på alkohol är flera år sedan. Fan vilken jobbig känsla jag har i kroppen nu! En blandning mellan rädsla, trötthet, besvikelse, ledsamhet och su...

Ovido - Quiz & Flashcards