- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Ida - 7 mars 2009 15:32

Jag stressar och stressar, jag tycker jag ger hela tiden. Jag har inte tid för mig själv längre. Jag gör det andra säger åt mig att göra 'Åk hit, åk dit' 'kom hit istället för jag har inte tid att åka till dig...' Jag hör bara såna grejer. FUCK YOU säger jag bara! Jag HATAR det här.. Just nu sitter jag och storgråter i min säng, jag åkte in till stan imorse vid tolv för att träffa folk. Ingen där så jag åkte hem med 13:35 bussen, väl hemma får jag reda på att folket kommit 40 minuter efter att jag satt mig på bussen.. Skitkul! Verkligen...
Nu vill folk ses, enda bussen in går 17:55 vilket betyder att jag är i stan 18:35, och imorn ska jag åka snowboard... Det går inga bussar hem till mig ikväll förutom 01:20, och det är bara för sent... Jag pallar inte!

Ge mig det lov jag egentligen skulle haft den här veckan!

Jag är trött och vill bara sova.. Jag vill ligga och kramas med någon jag älskar. Men jag vet inte om jag älskar någon. Rick har slitits ifrån mig.. Och.. Jag vet inte...

Ovido - Quiz & Flashcards