- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Ida - 10 mars 2009 23:00

Jag har kommit fram till en sak. Det är många som mår dåligt som söker sig till mig, som skriver till mig över internet och verkar vilja prata. Igår var det fyra personer som 'depp-pratade' hos mig över msn, idag har det varit två personer. Däribland en nära vän jag oftast inte pratar om deppiga saker med. Oftast blir jag förbannad och irriterad över att dom skriver, tänker dom inte på mig? Men sen kommer jag på att dom frågar ju mig om hur jag mår med.. Så i längden är det lugnt. Men just nu ikväll då den här vännen skrev till mig så blev jag förvånad, öppnar denna sig för mig? Är jag verkligen en person att lita på? Men då jag tänker efter så pratar inte den personen så mkt om hur den mår, och jag tycker fruktansvärt synd om denne. Verkar inte må bra alls..

Och sen förstår jag inte hur vissa personer inte verkar tänka sig för, dom bara vräker ur sig saker om vissa personers nära och kära osv, vill dom att man ska säga samma sak om deras? Nej jag tror inte det.. Tänk er lite för, speciellt då ni pratar med en person som i princip är halva erat liv. Tänk-er-för.

Och sen blir jag lite paff, just det med att vissa bara öppnar sig för mig och pratar om hur de mår och så.. De personer jag VILL ska prata med mig bara ignorerar mig och drar sig undan, dom gömmer sig och pratar med andra. Varför är det så? Varför vill inte de jag bryr mig om prata med mig? Jag förstår bara inte.. Nu låter det som om jag tvingar dem, men jag sitter och väntar, inte ens de jag står jättenära som mår skit pratar med mig, dom slutar höra av sig som om jag vore gjord av skit... Är jag det?

Äh jag vet inte längre vad jag ska göra, sluta bry mig? För de jag inte bryr mig om så mkt pratar ju med mig? Ellerhur..? Jag får fundera på det inatt..

Ovido - Quiz & Flashcards