- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Ida - 12 mars 2009 20:02

Det gör ont, jag spricker och går sönder inombords. Det trycker över bröstkorgen och mitt huvud svämmar över av jobbiga tankar. Jag vill kräkas upp allt jobbigt, jag vill att någon ska sparka och slå på mig. Jag vill känna smärta som gör ont, som gör så ont att mina tankar tystnar och smärtan försvinner från mitt bröst! Jag har redan jävligt ont, det gör så ont i mig att jag har svårt att andas. Jag sitter och gråter och önskar att jag inte existerar. Att mina känslor inte existerar.. Jag vill klippa upp min bröstkorg och slita ut allt som gör ont! Jag vill riva och klösa bara för att smärtan ska försvinna.
Jag orkar inte det här. Det är 96 dagar sen allt föll samman, 5 dagar sen du slutade prata med mig, och... Jag vill bara dö, låt mig flyta iväg, jag orkar inte må såhär jävla dåligt längre! Jag vet inte ens varför! Jag vet saker som spelar in på det hela, men VARFÖR mår jag så jävla dåligt?

Jag vill trycka något genom bröstet, få smärta att försvinna. Hjälp mig...
Jag älskar dig och jag må vara jobbig... Men snälla lämna mig inte...

Ovido - Quiz & Flashcards