- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Ida - 23 mars 2009 00:16

Äntligen! Pappa hade åkt till Apoteket imorse då jag sov och hämtat ut min medicin, så nu har jag äntligen penecillin, hostmedicin och inhalator. Han lät mig sova någon timme extra och väckte mig 11 då jag tog medicinen, och idag har det faktiskt varit lättare att andas. Så nu ska jag ta penecillin 3ggr om dagen i en veckas tid, hostmedicin efter behov, vilket blir ungefär 3-4ggr om dagen, ipren + alvedon vid behov och inhalatorn då jag får svårt att andas, vilket blev två gånger idag.

Mina lungor, luftrör och revben gör fortfarande ont, och jag hoppas verkligen att det går över nu i veckan så jag inte missar så mkt av skolan. Känns lite väl jobbigt om det blir så med tanke på att det är nationella nu osv..

Ovido - Quiz & Flashcards