- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Ida - 5 mars 2009 14:15

Jag ligger äntligen hemma i min egna säng. Allt var ett helvete igårkväll.

Igår klev jag upp halv sju för att ta åttabussen in till Sanna för att träffa Jim och säga hejdå.. Vi hann vara med varandra i 2½ timme, men jag önskar att det varit en hel dag. Det blev strul med bussar osv men det löste vi :P (inget som ska skrivas här, alldeles för tråkigt).
Vid 11 då Jim åkte så satte sig jag, Oden och Anneli oss på stationen. Anna (?) kom dit lite senare och då gick vi mot Jambo för att äta, det slutade med att jag tog med två mackor upp till lägenheten för att äta med Rick istället.

Det var en massa kunder bokade hos Rick för piercing den dagen, först kom en kille som hette Leif, han piercade septum vilket gick snabbt och bra. Sen kom Melody och Cäc, Melody skulle pierca läppen då vi upptäckte att handskarna var slut. Så det blev att akutfixa det snabbt (som tur var så har Cäc sina kontakter :P). Efter det kände jag att 'åh jag vill pierca mig!' Så jag bestämde mig för att göra Septum, vilket gick.. Bra, men det gjorde förjävla ont, speciellt då Rick rengjorde med spriten D: Men sånt får man stå ut med om man vill vara fin.. Petra kom precis då jag hade nålen i nästan, stackarn. Hon piercade tungan vilket gick jättebra.

Under hela den här dagen träffade jag en massa folk :P
Anneli, Anna, Oden, Jim, Johan, Bambi, Fanny, Ruki, Joel, Cäc, Melody, Petra + hennes sällskap, Gabbi, Luna, Rick, Leif och Pundis (sen har jag säkert missat någon med).

Åter till varför kvällen blev ett helvete.
Mitt humör ville inte lyda mig, jag vet inte varför. Jag försvann från omvärlden, mitt humör växlade varannan minut. Ena stunden kunde jag rulla på golvet och skratta, andra satt jag och storgrät. Jag ville kräkas upp mina känslor och bara åka hem. Jag ville ringa någon eller bara känna närhet. Jag fick panik samtidigt som jag var jättelugn, jag skrek elaka saker om folk på internet, hur mycket jag hatade dem, att alla skulle dö och bara dra åt helvete.. Sen kunde jag bara försvinna in i mig själv och hamna i 'trans'.

Imorse klev jag upp tio över sju, Rick och Gabbi skulle till Stockholm så jag skulle ta 8.05 bussen hem till Jättendal för att lägga mig att sova istället för att vänta på bussen som gick vid tolv. Jag sov till halv två någon gång, och jag kan säga att det var skönt. Det läskiga är att jag drömt mer än någonsin.

Jag har fortfarande en olycklig känsla i kroppen och jag hoppas den försvinner.. För ikväll ska jag bowla med en massa folk och jag hoppas att jag orkar.


Ovido - Quiz & Flashcards