- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Ida - 30 mars 2009 10:01

Jag.. Orkar inte mer.

Idag blev det samtal med sjukvårdsrådgivningen igen, mina utslag har blivit värre och jag kan knappt sitta längre. Dom på akuten ringde de på hälsocentralen här hos mig så jag kunde komma dit akut. Men fuck them! Jag HATAR hälsocentralen i Harmånger! Dom verkar inte kunna något... Dom tryckte in en jävla spruta i låret på mig som innehöll adrenalin sen förväntar dom sig att spruträdda Ida ska sitta där lungt och snällt men FYFAN vad ont det gjorde! Och det gör fortfarande ont! Kärringen sa att det skulle kännas som ett myggstick, visst jättekul! DET KÄNDES SOM OM NÅGON TRYCKTE IGENOM ETT JÄRNRÖR I BENET! Tack så jävla mycket... Plus att adrenalinet speedade mitt hjärta så mkt att det blev oregelbunden hjärtrytm och att jag fick panik... Så där satt jag och skakade! Och sen blev det ju ännu roligare! Då skulle dom ta blodprov! Visst helt ok tänkte jag, för jag trodde dom skulle ta i armväcket, nej då ska dom ta i fingret! Ännu skönare då mina händer är så ömma och uppsvällda att jag gråter då jag skriver det här! >___<

Så nu har jag fått allergimedicin ÄVEN fast äckellärkaren sa att det inte var en allergisk reaktion! >_< Vad fan tänker han med? Han sa att det mer såg ut som att penicillinet hade reagerat med bakterier inom mig, SKA PENICILLINET INTE GÖRA DET?! Och om annat så är väl det en allergisk reaktion eller har jag helt fel?!

JAG ORKAR BARA INTE! Tänk dig att du ligger och rullar i brännässlor och sen rullar runt i salt, krossat glas och sen häller sprit över. SÅ KÄNNS DET! Jag har inte kunnat sovit något inatt pga smärtan och kliandet, jag-orkar-inte...

(Jo, en sak till. Han sa att det skulle hålla i sig i några dar! SKITKUL! D:)

Lägger till en sak: Jag kräks lite då och då, ansiktet och händerna känns solbrända men sen så har jag frossa, och läkaren sa att jag skulle ha så lite kläder som jag kunde, glöm det. Hellre prickar och slippa frossan, jag pallar inte.

Ovido - Quiz & Flashcards