- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Ida - 1 mars 2009 18:15

Myrorna kriper under min hud, upp längst benen och armarna.
Jag har kväljningar, tankarna rusar iväg och jag vill in på toa
och skära ut tankarna, skära ut myrorna och skära bort känslorna.
Jag vill bort bort bort och bara glömma allt ont. Varför blir det såhär?
Jag mår bättre utan dig, lämna mig ifred!

Av Ida - 1 mars 2009 15:30

Jag sitter hemma hos Rick och Gabbi efter en natts mys med Bambi<3

Igårkväll 17:55 tog jag bussen hem till Bambi. Joel, Jennie, Michel, Emilia, Bambi och hunden Tindra mötte mig vid busshållplatsen och sen promenerade vi i 10-15 minuter hem ^^ Väl hemma mumsade jag och Bambi i oss lite cheesballs (hur stavas det?) och sen gick vi ner till de andra och kollade på film och myste.
Bambi och jag gick hem runt halv ett(?) och då la vi oss i sängen och tittade på Edward Scissorhands D': FAN vad den var bra! *cry cry* Somnade jättesent men vaknade 40 minuter senare än vad vi hade tänkt. Vi sminkade oss och fixade med kläder och drog in till stan för att träffa folk :P

Så nu har Björn klippt av sig håret, folk har beställt hår och jag svimmar snart!

(ska gå och vara social nu med de andra, puss)

Ovido - Quiz & Flashcards