- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Ida - 24 mars 2009 17:26

Den här dagen började både bra och dåligt. Vaknade sju imorse och kunde inte somna om, så jag gick ner och tog min medicin och gick sen upp och läste. Jag låg och läste i två timmar men eftersom jag knappt sovit tre timmar under natten så fick jag huvudvärk. Jag drog kudden över huvudet och lyckades sova i en timme tills pappa ropade att han åkte till jobbet (tack pappa för att du väkte mig *suck*). Somnade sen om vid tolv/halv ett och sov tills mamma kom hem vid halv fyra, en välbehövd sömn.
Det var den 'dåliga' delen av dagen. Den bra delen är att när mamma kom upp på mitt rum så stod jag vid mitt skrivbord och fixade med mina p-piller i bara trosor (kanske inte så bra, men ändå XD) och hon sa snabbt 'vad smal midja du har fått' och jag sa lite slött att jag inte hade ätit något på hela dagen eftersom jag sovit, hon mutade mig med lite godis mot att jag skulle gå och väga mig. Så jag går ner till källaren och ställer mig på vågen helt bestämd på att jag fortfarande vägde 63, men då jag kollade så hade jag faktiskt gått ner tre kilo! Gissa vem som blev förvånad? Tre kilo över en helg! XD
Jag gick iallafall upp till mamma och berättade om det, hon gav mig godis och sa att jag behövde mer än det så hon ställde sig och lagade mat, visst visst.. Jag kan fortfarande gå ner fem kilo utan att det är farligt men mamma vill inte ha ett till smalt barn, Jon får stå för det. Han är ju tillochmed underviktig, jag har för mig att han väger 48, han ska fylla 16 och är 168 lång, helt klart för lite... Men men! Han äter iallafall som en häst!

Ovido - Quiz & Flashcards