- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Ida - 3 mars 2009 17:24

Du kysste mig idag, jag kysste dig. Du tog på mig... Jag vet inte *suckar djupt* Jag är bara så rädd för att bli utnyttjad igen. Att jag bara ska vara en leksak, att du bara ska få ha roligt för en stund... För det var ändå bara 3e gången vi träffas, jag vet inte hur jag ska ta det? Jag hade tänkt att mysa med dig, kramas och kanske pussas... Men du var så på och jag visste inte alls hur jag skulle reagera. Men då vi satt på bänken och du lyfte upp mig haka, då stannade tiden...

Jag vet inte alls hur jag ska bete mig! Jag är så jävla osäker! Fan!
Du åker hem imorn, ner till Skåne... Du åker 11 imorn bitti, du vill träffa mig nu ikväll eller att jag vinkar av dig imorn. Och jag tror det får bli imorn, för just nu vill jag träffa någon jag känner och jag hoppas du förstår.

Det pirrar i min mage, du lyckades stanna min tid, du fick mig att skratta...
Men ändå gjorde du mig så osäker, istället för att sväva så föll jag...

Ovido - Quiz & Flashcards