- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Direktlänk till inlägg 26 mars 2009

Pure morning.

Av Ida - 26 mars 2009 20:45

Jag har sovit bort varje dag i en vecka nu, och.. Jag mår fan inte bra av det. Idag tittade jag i tidningen och såg att 'Monstret - Josef Fritzl' skulle gå på tv, kollar vilken dag och ser att det går på torsdag, jag tänker 'fan att jag missade det.. Det går säkert i repris'. Och NU när hela dagen har gått och jag ser på reklamen på tv att det är ikväll det går, att det är torsdag IDAG! Hur jävla dum är jag egentligen? Hur fel i dagar kan det bli, jag orkar inte!

Jag har börjat tappa hår med, jag hoppas att det bara är för att jag suttit inne så länge.. Jag orkar inte tappa hår i en längre period. Det räcker med att jag mår dåligt över det som har hänt i förrgår och idag. Jag trodde att alla dåliga tankar och känslor hade försvunnit och att jag skulle få må bra nu, men allt det onda kommer tillbaks nu.

Jag ska ner, ta nånting att äta, en macka och saftsoppa eller något. Bara för att gå emot det jag gjort de senaste dagarna då jag inte ätit något...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 21 januari 2013 16:46

Idag skulle vi ha firat din första födelsedag, jag kan inte sluta gråta. Förlåt min älskade, förlåt <3 ...

Av Ida - 2 januari 2013 23:45


    Det var sjukt längesedan jag skrev här nu, så det är kanske på tiden att jag gör det. Dock så skriver jag inte med glada tankar, allt snurrar runt som en karusell i huvudet... Jag har varit sjukskriven i fyra månader nu, eller är det ...

Av Ida - 28 juni 2012 23:57

..på det mesta faktiskt. På mig själv, plugget, praktiker, vuxenlivet.. Allt. Jag har gråtit mer den senaste månaden än vad jag har gjort sammanlagt det senaste året, tårarna går knappt att stoppa. Det är många som frågar hur det är, jag vill skrika ...

Av Ida - 26 april 2012 13:10

Just nu sitter jag på stammis-stället Kaffebaren och njuter av en latte med vit choklad. Jag sitter i ett virrvarr av mina tankar och känslor. I måndags var jag hos läkaren och fick mina provsvar, jag tog blodprover för ungefär en månad sedan för att...

Av Ida - 25 februari 2012 22:39

Jag fick precis ett fruktansvärt sug efter alkohol, senast jag drack var på nyår, men senast jag var sugen på alkohol är flera år sedan. Fan vilken jobbig känsla jag har i kroppen nu! En blandning mellan rädsla, trötthet, besvikelse, ledsamhet och su...

Ovido - Quiz & Flashcards