- HomicidalManiac - It's disgusting what dreams can do to you.

Alla inlägg den 29 september 2009

Av Ida - 29 september 2009 23:28

Jag är rädd, som vanligt.
Rädd för att göra något fel, rädd för att bli utnyttjad, rädd för livet och rädd för döden.
Jag är rädd för glädjen, för då tar man smällar mycket hårdare då de kommer, man är inte förberedd.
Åh... Jag tänker för mycket...

Av Ida - 29 september 2009 19:28

Just nu ska jag försöka tysta mina tankar och istället försöka att läsa mig själv... Vad vill jag? Och ja, hur känner jag egentligen?
Jag saknar X varje dag, flera gånger.. Varje sekund. Jag blir glad varje gång vi ses, och ja... Jag vet inte vad jag ska skriva eller vart jag ska ta vägen(?).

Ska ner till köket nu och se efter om det finns något gott att äta, jag är hungrig och sötsugen.

Ovido - Quiz & Flashcards